World of Warcraft Classic

Vilken sida?

• Total voters
    34
10 mars 2014
319
2
43
Ska döda lite tid medan jag väntar på kötiden, så jag tänker fråga, hur många addons använder ni? jag försöker minimera med addons men det blir bara mer och mer och mer... sitter på 15-18 addons just nu :/
Jag kör helt faktiskt helt utan addons, tycker det är kul med en "ren" känsla. Det är dock två saker jag bara måste lägga till genom addons så småningom, och det är att få siffror som alltid visas på HP och resource-bars samt DruidBar eller liknande (manabar som syns även om man bytar form som Druid). Utöver det gillar jag att hålla det classic :)
Vilka addons kör du med?

Last edited:
18 november 2011
61
2
33
Jag kör helt faktiskt helt utan addons, tycker det är kul med en "ren" känsla. Det är dock två saker jag bara måste lägga till genom addons så småningom, och det är att få siffror som alltid visas på HP och resource-bars samt DruidBar eller liknande (manabar som syns även om man bytar form som Druid). Utöver det gillar jag att hålla det classic :)
Vilka addons kör du med?
Tror mig, jag vill också hålla det rent men :) då det är ett helsike att hålla på men man är addons beroende nu :D

Simple map
OmniCC
Questie
Auctionator
Classic castbar
Vendor price
Atlasloot
DBM
One bag
Zperl
Sexymap
Classic durations (verka inte funkar)
Realmobhealth
Quartz
Damage meters

sen har vi 3st addons jag är inte 100% jag ska behålla

Vuhdo
Weakauras
Clique

1 december 2011
1.296
76
113
Blir allt mer och mer sugen på att specca tidigt i DPS istället för tanking när man kollar på videos om vad warriors kan göra i vanilla.

10 mars 2014
319
2
43
Hur får man invite till in-game guilden? Är det någon som är inne och spelar ikväll man kan viska till?

28 augusti 2011
1.924
115
103
Funderade på börja levla en gubbe på eran server men tror inte kön varit under 100min någon kväll den här veckan efter jobbet så jag trivs rätt bra på min PVE server.

• Like
Reactions: Metaz
21 juni 2012
238
1
41
Så fort jag ska logga in på Gehennas så hamnar jag MINST 2000+ i kö. Får ju en mindre hjärnblödning :D

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.948
Medlemmar
8.466
Senaste medlem
soeGahs

Online statistics

Medlemmar online
2
Besökare online
24