World of Warcraft Classic

Vilken sida?

• Total voters
    29
18 november 2011
61
2
33
Var tvungen att logga in på en low pop server för att kunna ändrar på mina keybinds :( kommer inte ens på Gehennas!

25 augusti 2015
10
2
28
Okej, jag hade förväntat mig kö men inte >600 min. Lär nog dröja innan jag lyckas komma in normal speltid :)

2 oktober 2011
1.043
126
103
Hur stor är guilden nu vid launch? :) Har funderat på att lira lite classic
Du det tänkte jag med... meneeee, kötiden. Måste ju schemalägga när man tänkte lira och se till att man loggar in typ 3-4 timmar i förväg.

1 december 2011
1.295
76
113
Du det tänkte jag med... meneeee, kötiden. Måste ju schemalägga när man tänkte lira och se till att man loggar in typ 3-4 timmar i förväg.
Haha ye not shit? Skaffade en sub iom att det bara går på 120. Har suttit i kö i 3h 30m och det är fortfarande 6500 pers före i kön

edit: Kom in nu kl 22.45 xD

Last edited:
  • Sad
Reactions: Ebanon
10 mars 2014
318
0
41
Jag har också tänkt att lira, men det kommer bli från och till när jag har tid till det. Tänker köra NE Druid med en hybrid spec.

Ni andra som tänkt spela på Gehennas ikväll, tänk på att ställa i er i kö nu eller så snart ni kommer hem. Kön ligger på omkring 5 timmar för tillfället och jag gissar på att det bara kommer bli värre och värre i takt med att fredagskvällen närmar sig.

10 mars 2014
318
0
41
Nu blev det att jag spelade på Shazzrah istället men det kanske är värt att byta? Är det väldigt mycket svenskar på Gehennas eller hur ser det ut?

18 november 2011
61
2
33
Nu blev det att jag spelade på Shazzrah istället men det kanske är värt att byta? Är det väldigt mycket svenskar på Gehennas eller hur ser det ut?
Jag tycker att det är många svenskar som lirar på Gehennas. Joina oss, men kötiden suger fortfarande förstås.

• Like
Reactions: DrHencz
18 november 2011
61
2
33
Ska döda lite tid medan jag väntar på kötiden, så jag tänker fråga, hur många addons använder ni? jag försöker minimera med addons men det blir bara mer och mer och mer... sitter på 15-18 addons just nu :/

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.887
Medlemmar
8.417
Senaste medlem
Razze

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
8