World of Warcraft Classic

Vilken sida?

• Total voters
    36
1 september 2014
364
89
53
Håller med @Smekbar .
Jag blir nostalgisk på 1.12 me naxx raids. Men det är nog bara känslan över hur engagerad, gemenskapen och hur kul man hade det.
Men återigen, i dagens läge har man definitivt inte tiden för att försöka få T3 Frostfire.

26 oktober 2012
224
7
43
Tror ni en mmo-veteran som trots allt aldrig gått in för WoW mer än sprungit Lvl 1-25 någon gång för 10 år sedan skulle finna WoW Classic roligt? Fick aldrig testa WoW när det var nytt så hade varit intressant att få testa det näst intill ursprungliga World of Warcraft. :)

1 februari 2012
631
3
58
Tror ni en mmo-veteran som trots allt aldrig gått in för WoW mer än sprungit Lvl 1-25 någon gång för 10 år sedan skulle finna WoW Classic roligt? Fick aldrig testa WoW när det var nytt så hade varit intressant att få testa det näst intill ursprungliga World of Warcraft. :)
Nu vet jag inte hur det ser ut med clan, men som med alla MMO så är 80% av spelglädjen beroende av vilka du spelar med... Med andra ord, ska du gå in för raid/pvp så kräver det att du har grupp som är redo att lägga mycket tid.

• Like
Reactions: Molin and Kimprex
10 november 2014
321
26
78
Nej Groolay, du ska inte alls starta en guild igen. Du vet hur det slutar. Sluta vara så förbaskat hypad! Gå inte i den fällan igen!

• Haha
Reactions: Molin and Ebanon
28 augusti 2011
1.924
115
103
Så hypad ska rolla en Worgen Brewmaster Monk questa i Zangarmash, nöta Old Kingdom tills fingrarna blöder och fixa osunt många achievmentspoäng i petbatles. Satsar självklart på LFR och hardcore M+.

2 oktober 2011
2.403
158
128
Så hypad ska rolla en Worgen Brewmaster Monk questa i Zangarmash, nöta Old Kingdom tills fingrarna blöder och fixa osunt många achievmentspoäng i petbatles. Satsar självklart på LFR och hardcore M+.
Kommer bli jävligt besviken om inte jag får en legandary from hogger.

• Haha
Reactions: Ebanon
10 oktober 2011
3.351
299
183

Pre-launch är tillgänglig för alla som har WoW-konto. Max lvl 15. Varar ett dygn

28 augusti 2011
1.924
115
103

Pre-launch är tillgänglig för alla som har WoW-konto. Max lvl 15. Varar ett dygn
Aktivt WoW-konto, så vi som gav upp pga BfA måste punga in en månadssub först.Är ju desutom ett stresstest och de senaste testen så har det varit en hel del problem så man bör ha detta i åtanke också.

När classic betan började var jag super taggad, men nu har allt detta dött ut Fire Emblem Three Houses botade mig för allt som var WoW sug.
Jag håller dock tummarna för att Classic skall bli en riktig hit och inte en kortlivad hype. Lycka till och jag hoppas ni kan "Make Azeroth Great Again".

Last edited:
16 maj 2018
175
5
18

EDIT: Japp, bra att jag läser de tidigare svaren då xD haha Som ni ser ovan då :)

2 oktober 2011
2.403
158
128
Så, vilka kommer köra nu när det släpps? Ska vi försöka ordna ihop vilken server vi ska köra på?

• Like
Reactions: Teobz
23 oktober 2017
14
6
3
Öö gubbs blir e de många ska lira wow classic i början iallafall? Nu när man kan se servrarna, om vi ska försöka få ihop ett gäng till en guild, ja e sjukt sugen iallafall. Då ja börja lira under BC o aldrig upplevde vanilla:D

• Like
Reactions: Georg
23 oktober 2017
14
6
3
Öö gubbs blir e de många ska lira wow classic i början iallafall? Nu när man kan se servrarna, om vi ska försöka få ihop ett gäng till en guild, ja e sjukt sugen iallafall. Då ja börja lira under BC o aldrig upplevde vanilla:D
Såg precis Georgs post över ^^

• Like
Reactions: Georg
23 oktober 2017
14
6
3
Aa precis :p ja e på vad som, mest lirat Ally, så horde blir som ett nytt spel :D pvp server blire iallafall va? såfall bara 2 o välja på ju

18 november 2011
63
2
33
Så det ser ut att vara 2 PvP servar: Golemagg och Shazzrah. Nån som ska lira alliance på nån av de?

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.032
Medlemmar
8.523
Senaste medlem
Brewwan

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
28