World of Tanks

6 november 2011
325
6
43
Tänkta bara kolla om det var några andra som lirade WoT och vad ni heter där.

Själv heter jag Takerdudley där också och lirar mest arty å lite TDs.

6 november 2011
325
6
43
SV: World of Tanks

kör mest t4 nu för det tar sån jävla lång tid att få ihop xp för att komma upp högre. men det är ju lite för obalanserat där.
förstår att betan tar över ;D

31 oktober 2011
612
3
58

Spelar detta lite då o då faktiskt, körde rätt mycket med en polare så har kommit upp en hel del, heter Ozziriq ingame :)

har 9 st tanks, varierar mellan tier 4-7

Tips btw, de som funderar på o köra eller liknande.. Ryssar gör spelet, dvs ryssarnas tanks är generellt "bästa" nationen. :)

2 oktober 2011
510
7
78
Har tycker inte dom lyckats, då ljud och mekaniken inte känns bra gjort. Spelet är roligt, men in terms of wow faktor får den 3,5 mjauar av 5 möjliga :D

6 november 2011
325
6
43

det finns ju en hel del att förbättra kan jag hålla med om men för att vara gratis är det ju helt oki.

31 oktober 2011
612
3
58

Absolut finns det andra bättre spel men WoT är ett riktigt bra, tillfälles spel. bara in o fixa daily, köra någon mer runda med favorittanken om det går bra, annars ut o gör annat :)

24 augusti 2011
9.100
993
243

Spelade väldigt länge, riktigt roligt men la ner det nu när dom resetade :( Kanske ska ta och spela igen, var ju trots allt grymt kul :D

31 oktober 2011
612
3
58

Farligt dock! ja vill ju göra klart Skyrim innan helgen samt fixa labbar.. gah. Vart köper man mer tid?

31 oktober 2011
612
3
58

Synd att de tog bort mer exp nu igen... vanligt account vid hög tier e sååååååååå tråkigt och tar förbannat långt tid o avancera i tiers :(

30 november 2011
26
0
26

Jag spelar detta en hel del, jag är vice klan ledare i en stor svensk klan: Swedish Viking, vi kör ClanWars 3ggr / vecka, jag har en del tanks, tier: 5 - 10 mesta dels kör jag premium tanksen då man får mer credits och xp med dom.
jag heter: silverklo

31 oktober 2011
612
3
58

sedan jag skrev senast har jag också trappat upp WOT spelandet, speciellt efter SWTOR.. om jag använder all min free exp kan jag ta ut min T32:a nu, men osäker :(

2 oktober 2011
1.343
7
103

Vart lite sugen å testa det här nu :p fast World of Battleships värkar coolare fast måste ju spelar någe till det kommer ^^

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.032
Medlemmar
8.523
Senaste medlem
Brewwan

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
14