Warhammer: Vermintide 2

Är du intresserad utav Warhammer: Vermintide 2

• Ja

Votes: 12 60,0%
  • Nej

Votes: 3 15,0%
  • Kanske

Votes: 3 15,0%
  • Vill ha mer info!

Votes: 2 10,0%

• Total voters
    20

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Detta fortsätter att imponera på mig.. Så fruktansvärt kul!!
Dom har börjat släppa flera kartor i betan nu vilket är sjukt kul. Oförlåtligt och man måste hela tiden vara på spänn då man inte vet nästa nästa boss eller horde ska komma...
Vi är ett gäng som brukar sitta på TS och lira på kvällarna om det är flera som vill vara med och kötta råttor!

iShot

Administrator
Medlem
1.097
149
128
Sitter mer eller mindre varje kväll nu :p

Är riktigt sugen på att börja köra Champion nu, så det är väl det som kommer vara målet denna veckan. Få klarat iaf ett par kartor på Champion!
Aye, jag är på att försöka ikväll!

• Like
Reactions: Georg

Demander

Medlem
Medlem AoC
153
43
53
Sitter mer eller mindre varje kväll nu :p

Är riktigt sugen på att börja köra Champion nu, så det är väl det som kommer vara målet denna veckan. Få klarat iaf ett par kartor på Champion!
Jag börjar närma mig ett snitt på 193 i power på mina saker på min dvärg. Så Champion låter vettigt, spelar helst dvärg men kan även lira på Gruber även om han inte är optimal som tank (kan lira huntsman om vi har en dvärgtank)

• Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Verkar som dom uppdaterade roadmappen. Blir ingen mod-support eller dedikerade servrar i maj iaf :p
Längtar dock som fään till mod-support och se vad mod-folket kommer hitta på.
Känns ju som det kan bli helt sjukt roliga grejer!

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
DLC släppt, någon som är sugen på att lira :D?

Edit:
Jaha...det både kostade pengar (väldigt säker på att dom sagt tidigare att första DLC skulle vara gratis) + att det verkar enligt recensioner vara sämst...

Last edited:

Quue

Medlem
Destiny 2
Officer World of Warcraft
1.289
74
113
DLC släppt, någon som är sugen på att lira :D?

Edit:
Jaha...det både kostade pengar (väldigt säker på att dom sagt tidigare att första DLC skulle vara gratis) + att det verkar enligt recensioner vara sämst...
Trist att de inte gav mer i DLCn... Hoppades på mer content. Gillar spelet skarpt, men om det inte är prisvärt så..

Det är annars en studio som är värd att satsa i om man är en fan. De ska ta bra hand om sina utvecklare.

Last edited:
  • Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Fick lite sug för detta häromdagen... Har fortfarande lika bra kvalité

Liten bonus: