Warhammer: Vermintide 2

Är du intresserad utav Warhammer: Vermintide 2

• Ja

Votes: 12 60,0%
  • Nej

Votes: 3 15,0%
  • Kanske

Votes: 3 15,0%
  • Vill ha mer info!

Votes: 2 10,0%

• Total voters
    20

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Gött att det redan är rea på spelet innan det släppts :p
upload_2017-11-8_9-49-41.png

Hur som helst så blir det ett köp för min del, dock väntar jag en stund till innan jag köper. Kanske får en bra deal på G2P eller liknande :)

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Mars blir fullspäckat med nya spel. Vermentide har fått sitt releasedatum nu med...8 mars!!
Som vanligt kan man få spela det tidigare om man förhandsköper. Osäker dock om det är en beta som man sparar sina saker på eller om det är bara för att testa på spelet.

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
425
73
53
Mars blir fullspäckat med nya spel. Vermentide har fått sitt releasedatum nu med...8 mars!!
Som vanligt kan man få spela det tidigare om man förhandsköper. Osäker dock om det är en beta som man sparar sina saker på eller om det är bara för att testa på spelet.
Spännande!

Jag spelade aldrig första, men kan misstänka att detta kan vara riktigt roligt att spela tillsammans :) Kommer nog garanterat skaffa det om det blir lite Ruthless-gamenights

• Like
Reactions: Georg and Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Spännande!

Jag spelade aldrig första, men kan misstänka att detta kan vara riktigt roligt att spela tillsammans :) Kommer nog garanterat skaffa det om det blir lite Ruthless-gamenights
Det tycker jag att du ska göra :D

Kan nog anordna något event för att få ihop grupper, annars brukade det fungera bra att bara hänga på TS :D

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2.385
150
128
För dem som inte bestämt sig för vilken klass dem vill köra finns denna videon som förklarar lite mer om dem.

• Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Idag tänkte jag ta och lira lite i och med att man sparar sin progress från och med nu :)
Kommer sitta och hänga på TS under kvällen.

• Like
Reactions: Demander

Verinus

Administrator
Medlem
Officer AoC
Medlem AoC
Ruthless Arma Milsim
1.052
102
143
Testade betan nu i helgen, va inget för mig iaf, kändes som Left for Dead med Warhammer teama rakt av. Om man är ett big fan av Warhammer som är detta nog ett spel för dig.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Testade betan nu i helgen, va inget för mig iaf, kändes som Left for Dead med Warhammer teama rakt av. Om man är ett big fan av Warhammer som är detta nog ett spel för dig.
Som L4D fast jävligt mycket svårare. Skulle säga att Mellan-svårighetsgraden på L4D är normal i Vermintide, plus att man inte får respawna :p

Men ja, det är mer eller mindre ett mer polerat L4D2 med fler spellägen och fler funktioner i ett Warhammer skal :D
Så all together, gillar du L4D så kommer du gilla detta.

Blir att lira mera imorgon, kommer sitta inne på TS som vanligt :D

Swindahl

Medlem
Donator
1.227
325
128
"Så all together, gillar du L4D så kommer du gilla detta."
Så var det inte i mitt fall. ( Är ju fan att du ska vara så J*VLA speciell hela tiden Swindahl!!! :scream: )
Älskar L4D men Vermintide föll mig inte alls i smaken.
Det som gjorde att rätt tråkigt, i alla fall Vermintide 1 va all non-stop grind för bättre loot. Kul i början men sedan fick spelet enligt mig samma syndrom som UBI´s The Division... du spelade mer bara för att få bättre gear.. det var liksom endgame.
Grafiken dock var ju mummah! :D
Jag håller mig borta även från Vermintide 2. Möjligt att det köps på någon rea i framtiden med alla DLCs å skit i en collection.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Så var det inte i mitt fall. ( Är ju fan att du ska vara så J*VLA speciell hela tiden Swindahl!!! :scream: )
Älskar L4D men Vermintide föll mig inte alls i smaken.
Det som gjorde att rätt tråkigt, i alla fall Vermintide 1 va all non-stop grind för bättre loot. Kul i början men sedan fick spelet enligt mig samma syndrom som UBI´s The Division... du spelade mer bara för att få bättre gear.. det var liksom endgame.
Grafiken dock var ju mummah! :D
Jag håller mig borta även från Vermintide 2. Möjligt att det köps på någon rea i framtiden med alla DLCs å skit i en collection.
Haha, men vad är det som gör att du gillar L4D då? Samma banor hela tiden och bara levelgrindning (om det ens finns ett sånt ord) :p

Swindahl

Medlem
Donator
1.227
325
128
Haha, men vad är det som gör att du gillar L4D då? Samma banor hela tiden och bara levelgrindning (om det ens finns ett sånt ord) :p
För det första.. Zombies! :D <3
För det andra så har man den gear man har å inget "stats" baserat på så vis.
Sedan är jag inget warhammer-fan heller så det gör väl sitt också.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
För det första.. Zombies! :D <3
För det andra så har man den gear man har å inget "stats" baserat på så vis.
Sedan är jag inget warhammer-fan heller så det gör väl sitt också.
Ah, förstår... Får kötta R6 istället ;)

Zita

Medlem
Destiny 2
160
46
78
Hur länge är betan som är igång nu? Är det fram tills release eller?

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Blev inget för mig idag, så jäkla mycket annat att göra :( Men ska försöka hinna med det på söndag eventuellt :D