Warhammer: Vermintide 2

Är du intresserad utav Warhammer: Vermintide 2

• Ja

Votes: 12 60,0%
  • Nej

Votes: 3 15,0%
  • Kanske

Votes: 3 15,0%
  • Vill ha mer info!

Votes: 2 10,0%

• Total voters
    20

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Detta hade jag missat helt och hållet TBH. Men Warhammer Vermintide 2 kommer att ha en world wide reveal nu den 17 oktober!!

Jag älskar ettan, otroligt välgjort och roligt spel.
Nedanför har vi en snabb teaser. Jag förväntar mig att vi får se mer så som en riktig trailer, gameplay och release datum 17 oktober. Kanske lite mer ingående detaljer om spelet också.

Steam: http://store.steampowered.com/app/552500/Warhammer_Vermintide_2/
Vad ser ni fram emot?

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2 oktober 2011
2.390
152
128
28
Tror det med. Blir lite svår titel "Vermintide" dock iom att det är en Skaven term.
Jo, kan ju köra på samma titel bara för att den redan är etablerad, men hoppas dem byter ut skaven mot något annat då det hade varit intressant att få möta andra fiender än samma 4 råtter om och om igen ^^

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Fan va alla hatar på Skavens då... Söta ju...
För min del spelar det inte jätte stor roll, bara det blir lite fler/andra klasser så är jag nöjd.
Kanske Steam Workshop? (Man kan ju drömma iaf)

• Like
Reactions: Georg

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2 oktober 2011
2.390
152
128
28
Fan va alla hatar på Skavens då... Söta ju...
För min del spelar det inte jätte stor roll, bara det blir lite fler/andra klasser så är jag nöjd.
Kanske Steam Workshop? (Man kan ju drömma iaf)
Hade varit intressant att få spela chaos sidan, så tex en chosen som tank, kanske en marouder som mele dps goblin ranger med en squig som pet och kanske en magus som magi dps.

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2 oktober 2011
2.390
152
128
28
OMG OMG OMG. Det blev Chaos vi får slås emot denna gången (skaven är med på ett hörn också). Blood for the blood god skulls for the skull throne!

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
1. Jag älskar att dom listar FAKTA
2. Mod support...OCH dedikerade servers
3. Enkel gameplay video...som faktiskt visar gameplay

Varför gör inte fler spelutvecklare detta? Det är underbart.
Ser verkligen fram emot detta spelet!!

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
11 augusti 2012
426
73
53
Gävle
Inte 100% på detta spelet, jag spelade aldrig det första. Men kan helt klart se charmen i att spela det tillsammans med lite skönt folk :) Ska hålla ett öga uppe för mer info om spelet. Kanske det blir en free weekend igen snart på första Vermentide så man iaf kan in och känna lite på föregångaren.

• Like
Reactions: Georg

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2 oktober 2011
2.390
152
128
28
Inte 100% på detta spelet, jag spelade aldrig det första. Men kan helt klart se charmen i att spela det tillsammans med lite skönt folk :) Ska hålla ett öga uppe för mer info om spelet. Kanske det blir en free weekend igen snart på första Vermentide så man iaf kan in och känna lite på föregångaren.
Riktigt roligt spel om man kör med polare :)

• Like
Reactions: blueblood

Sabot

Medlem
Destiny 2
2 oktober 2011
1.042
125
103
35
Stockhom
Tyckte hela charmen med ettan var att det var floder av fiender att döda innan de helt enkelt blev för mycket... trailern såg lite lam ut i det avseendet. Men antar man får tänka på att det är pre alpha osv. så det blir kanske ändring på det förhoppningsvis.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Tyckte hela charmen med ettan var att det var floder av fiender att döda innan de helt enkelt blev för mycket... trailern såg lite lam ut i det avseendet. Men antar man får tänka på att det är pre alpha osv. så det blir kanske ändring på det förhoppningsvis.
Förutom när man körde den JÄVLA skogsbanan....Helt omöjlig, tror fan att jag aldrig klarade den...
Kommer ni ihåg den @iShot och @Georg ?
Fyfan alltså...det var hemskt.

Sabot

Medlem
Destiny 2
2 oktober 2011
1.042
125
103
35
Stockhom
Förutom när man körde den JÄVLA skogsbanan....Helt omöjlig, tror fan att jag aldrig klarade den...
Kommer ni ihåg den @iShot och @Georg ?
Fyfan alltså...det var hemskt.
Väldigt sant... vissa banor var helt störda. Inte nog med att det var mängder av småråttor överallt - så kommer det nån specialare på det med som kräver all uppmärksamhet, OCH objectives i princip tvingade gruppen att splittra sig... nog för att det är kul när det är svårt men ibland var det bara frustrerande.

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
11 augusti 2012
426
73
53
Gävle
Typiskt, helt fel helg, men tydligen har det varit prova-på-helg för Vermintide i helgen. Hade varit kul att prova på ettan någon gång. Får väl hålla ögonen öppna på om det dyker upp en annan prova-på-helg i framtiden