Vi som streamar på Twitch!

2 oktober 2011
2.403
158
128
twitch.tv/maz3ey
spelar i Ruthless Female :) så mestadels CSgo men även Overwatch, pubg,forntnite och warframe bland annat :D
Vad skoj. Vi är en del som kört warframe nu det senaste (men många tar en pause för destiny 2) Blir nog att komma in och kolla nån dag! :)

13 september 2017
8
5
3
Hellu, streamar här med =).

Spelar i ruthless female csgo. Spelar mest csgo men brukar spela dota ibland.
Har inte streamat på några dagarna nu, då jag måste uppgradera min dator då den inte pallar med streaming och go samtidigt =(

• Like
Reactions: Havoc and iShot
28 september 2012
1.097
149
128
twitch.tv/maz3ey
spelar i Ruthless Female :) så mestadels CSgo men även Overwatch, pubg,forntnite och warframe bland annat :D
Härligt att se en till Warframe spelare! Hade det inte varit för Destiny hade jag aldrig lagt det spelet på hyllan, på tok för mycket tid och kärlek investerat i det spelet :)

10 september 2017
25
24
23
Härligt att se en till Warframe spelare! Hade det inte varit för Destiny hade jag aldrig lagt det spelet på hyllan, på tok för mycket tid och kärlek investerat i det spelet :)
Ja men eller hur! Inte testat destiny ännu! men borde bli dags snart :D

10 september 2017
25
24
23
Vad skoj. Vi är en del som kört warframe nu det senaste (men många tar en pause för destiny 2) Blir nog att komma in och kolla nån dag! :)
Gör gärna det! är även sugen på att testa destiny 2 :D om man får vara med er någon dag! :D lägg gärna till mig på steam isfåfall :D

2 oktober 2011
2.403
158
128
Gör gärna det! är även sugen på att testa destiny 2 :D om man får vara med er någon dag! :D lägg gärna till mig på steam isfåfall :D
Klart du får vara med. Sitter vi brukar sitta antingen i destiny 2 delen eller något av våra spelrum på TS.

24 augusti 2011
9.083
988
243
Har snackat om det ett tag, men kommer försöka göra det verklighet snart.
Min tanke är att supporta er som streamar genom att fixa en sida/sidebar med alla som streamar, och varje gång ni går live så kommer det att synas på första sidan.
Dock krävs lite kodning för att få det att fungera :p

17 februari 2016
464
32
28
Vi är några stycken i BDO som streamar.
Främst streamar vi när vi t.ex kör Node War då det inte brukar vara så kul att se någon stå och grinda i några timmar eller crafta. :)

Mig kan ni hitta här. twitch.tv/BDOLjungen

13 april 2014
160
46
78
Har snackat om det ett tag, men kommer försöka göra det verklighet snart.
Min tanke är att supporta er som streamar genom att fixa en sida/sidebar med alla som streamar, och varje gång ni går live så kommer det att synas på första sidan.
Dock krävs lite kodning för att få det att fungera :p
Kan också försöka fixa detta i discord-boten, så de plingar t i discord varje gång någon startar igång en stream :)

13 april 2014
160
46
78
Jag vet inte hur det går för @Britney men jag har iallafall blivit klar med live-notiserna eller vad man nu ska kalla dem. Eller ja, teoretiskt ska det fungerar iallafall :p Har bara gjort några enstaka test med det och hittills har det fungerat så får hoppas på det bästa.

Skicka iväg ett meddelande till mig antingen här på ruthless eller Disocrd, spelar ingen roll vart ni skickar det men ni kommer åt mig lättast på Discord och det måste innehålla erat Twitch-namn annars blir det lite svårt för mig att fixa det!
Jag kan endast hålla upp till 15 Twitch-konton då Twitch API begränsar mig lite...

24 augusti 2011
9.083
988
243
Kommer använda ett färdigt plugin som visar vilka är online på första sidan :)

25 mars 2012
294
37
73
twitch.tv/Havoc_of_Sweden Streamar det som är roligt för stunden.... Men fastnat på Fortnite medans man väntar på något nytt. xD

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
33