Vad gör ni just nu

11 augusti 2012
428
75
53
SV: Vad gör ni just nu

Mergar föregående version med nyaste versionen. Hela brancher, typ 500k filer eller nått... QQ

29 januari 2014
132
0
41

äter glass till frukost för att därför 8)

13 maj 2014
52
0
6

Sitter och avslutar android projektet för skolan. Sen ska jag sätta igång med mitt privata projekt.

29 november 2011
298
0
41

Jag sitter här och klarar inte av att spela något. Har så galet tråkigt! Vill bara ha Wildstar! Watch Dogs intresserar mig inte, Wolfenstein intresserar mig inte, ArcheAge intresserar mig inte osv. Har massor på datorn, men inget jag verkligen är sugen på, det suger! ;p

28 augusti 2011
1.929
116
103

Sitter på jobbet och räknar tiden till hemgång, tråkigt att jobba helg och ha lite att göra.

3 oktober 2011
1.261
22
103

Kom precis hem till min kära mors hus där jag skall vara kattvakt över långhelgen.

Tror jag skall börja med att hälla upp en alldeles för dyr whisky och bada lite bubbelpool, för det har jag förtjänat tycker jag. ;)

8 april 2014
548
0
56

Gör i ordning för att streama Dark souls 2! :D Ska prova lite lägre kvalité och se ifall folk inte får buffer problem.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
14