Vad gör ni just nu

24 augusti 2011
9.113
1.002
283
Detta är en liten lek (Som antagligen funnits innan) som jag kom på lite smått random ^^
Det hela går ut på att skriva vad man gör just nu samt ta en bild på skärmen och posta här.

Enkelt och snabbt program för att göra detta (Så att det kommer upp på internet samtidigt är: http://gyazo.com/en

Vad jag gör just nu:
Skriver denna posten ;)

6 oktober 2011
232
0
41
SV: Vad gör ni just nu

Britney skrev:
Enkelt och snabbt program för att göra detta (Så att det kommer upp på internet samtidigt är: http://gyazo.com/en
Cynismen är på topp. Hann dra slutsatsen att det inte skulle finnas för Linux innan jag ens öppnade länken. Blev glatt överraskad :p

2 oktober 2011
1.035
0
76

Om vi alla skulle skriva exakt vad vi gör "just nu" när vi läser/skriver i denna posten, blir inte alla posts typ likadana då? Pardon my ignorance.

24 augusti 2011
9.113
1.002
283

kruzton skrev:
Om vi alla skulle skriva exakt vad vi gör "just nu" när vi läser/skriver i denna posten, blir inte alla posts typ likadana då? Pardon my ignorance.
Haha jo, men med lite förstånd så kanske ni förstår att det inte är själva posten. Ni kanske spelar idk, gör hemsidor, shopar trosor på internet :S

26 oktober 2011
177
0
41

Pluggar juridik. Det suger så jag ska dra hem och spela battlefield istället. :p

2 oktober 2011
225
0
41

Kollar Feber.se samtidigt som jag uppdaterar en offert på nästan 1,2 miljoner, Forumet ligger alltid i min magiska snabb favorit lista :)

2 oktober 2011
617
12
83

Laddar ner XNA 3.0, måste kolla om det är något jag kan använda mig av i mitt projektarbete! :)

31 oktober 2011
613
3
58

Härjar på forumet och har Groovesharks musik strömmande ur högtalarna, just nu Sabaton - Ghost Division. Har world of tanks igång i bakgrunden som uppdaterar medans jag förbereder för BF3 ::)

6 oktober 2011
232
0
41

Wub-wub-wub dubstep i kombination med att läsa forumet innan jag rullar till skolan. Jag löser också de sista små detaljerna till Elevkårens medlemsregister (jag sköter uppdateringarna av det 2 gånger i veckan).

2 oktober 2011
66
0
31

Laddar hem skyrim ;) :D :eek:

Och jag är seriös ???

:p Tredje gången jag skriver detta och efter x-antal sms till vänner börjar jag själv tycka jag låter tjatig men ändå ;D

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
11