Tråkig Nyhet

14 april 2012
321
1
43
Tråkig nyhet jag tyvärr får ta på mig uppgiften att berätta

Söndagen den 17/1 "igår" Klockan 22:00 Somnade Kimprex In.

Kampen mot hans tumör tog sorligt nog en sämre vändning sent i höstas och han blev snabbt sämre.

Tyvärr har jag inte mycket mer info än detta, men kan säga att själv e jag förstörd.
Kim va en av mina bästa vänner

10 oktober 2011
3.353
304
183
Tragiskt att någon så full av liv går bort så ung. Pratat lite då och då med honom och har följt hans kamp senaste åren på facebook. Vi utbytte roliga länkar för bara en kort tid sedan. Han har alltid varit en supertrevlig kille, vi bollade ideer fram och tillbaka kring videovinjetter för Ruthless och annat, han hade helt klart en enorm viljestyrka och glöd. Han berättade om sina tankar kring ett Volvo Amazon-projekt han vill göra en restaurering på och någonstans i bakhuvudet hade jag en förhoppning om att vi skulle få tillfälle att åka på en bilmässa tillsammans någon gång i framtiden. Man inspireras av hans otroligt positiva inställning trots all skit han gick igenom.

Vila i frid Kim <3

Zeeshan

Moderator
22 maj 2013
323
66
78
Jag får beklaga sorgen till Er som stod honom nära!

Jag är tacksam för att du skrev här och delade med dig av de trista beskedet! Det ger mening till hans avtryck, som han utan tvekan gjort på medlemmar i Ruthless! Det ger oss möjlighet att samlas i tanke och möjligen handling i framtiden i hans minne! Jag har få men bra intryck av Kim, det är verkligen som ni skriver en tragedi när någon så ung och glad lämnar oss alldeles för tidigt!

Vila i fred Kim!

Last edited:
24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Fruktansvärt tråkigt att höra.

Kommer fram en hel del gamla minnen som man haft med Kim, eller Jayzone som fastnade mer i mitt huvud.
Jäkla driv för spel och i synnerhet det jag såg i Ruthless. Alltid glad och en jävla positiv attityd till allt nytt och hjälpte alltid till. Han var nog en utav dom som lärde upp en hel del PvE i Ruthless med sina guider och spelkvällar, tålamod som få.
Är tacksam att du delade med dig till oss om beskedet.

För er som vill läsa mer om Kim och hans sjukdom så har han själv valt att dela med sig på Ruthless

Vila i frid Kim!

2 oktober 2011
886
71
73
Fan vad tråkigt att läsa. Kim/Jay var alltid supertrevlig och välkomnande, speciellt för oss som var nya.

Vila i frid och raida lite där uppe så du kan guida oss nykomlingar som du gjorde här!

28 augusti 2011
1.929
116
103
Väldigt tråkigt och läsa.

Jay var en riktigt rolig person. Han var väldigt hjälpsam när vi gjorde intervjuerna på sidan.

Vi båda älskade Star Wars men vi tyckte alltid nästan tvärtom om EA Star Wars spel, varje gång de släppte en nyhet så var det ett stort nöje att gå in på forumet och läsa hans oftast väldigt positiva reaktion.

Vi slängde /w emellanåt till varandra när vi båda har halkat tillbaka i WoW.

Vila i frid Jay!

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.175
Medlemmar
8.606
Senaste medlem
Aleph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
10