Tips på Condition Necro i PvE?

9 april 2013
13
0
26
Tja!

Skulle behöva lite tips på en schysst PvE condition build till min necro, har nyss dingat 30 men tänkte så ja lägger traitsen rätt osv till 80 ^^

// Pod

2 oktober 2011
3.945
1
103
SV: Tips på Condition Necro i PvE?

Skulle vilja vet a också, försöker fixa min necro men det blir ju aldrig av =)

17 december 2012
487
1
43

Nu har många traits gjort om sedan jag sist lirade. Men jag ska ändå experimentera lite med builds, så jag uppdaterar senare med mer info och tips :)

PS: Skriv gärna mer specifikt vad ni önskar, för det finns många olika builds även som conditions iom alla vapen och utility skills man kan mixa med.

17 december 2012
487
1
43

Oj förlåt jag hade totalt glömt bort denna tråd :eek:

Detta är vad jag kör med. En rampager hybrid specc. Jag fokuserar på condition damage, condition duration och power crits. Detta är alltså inte det bästa på något, eftersom det inte har samma råstyrka som en vanlig condition damage specc (skiljer dock inte mycket) eller en vanlig damage specc. Men eftersom den är mitt i mellan så är allt möjligt och damage är alltid hög i alla situationer.
Det man behöver kämpa med är att överleva. Därför har jag satt in sigil of energy på båda main vapen.
Jag älskar denna build kan jag säga! Jag byter utilities efter situation (även elite) och jag är oftast den som är sist kvar vid liv (förutom när jag gör misstag :p).

Condition duration visas endast som 10% på bilderna, men jag har +30% bleeding duration utöver detta via runor, +33% condition duration via scepter och med mat om jag vill ytterligare 40%.

För övrigt :) Ser inte min necro bara awesome ut?

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21