The Witcher TV-Serie

24 augusti 2011
9.004
939
243
Har aldrig lirat igenom hela Witcher-serien så för min del spelar det ingen större roll.
Det klart att man vill att karaktären ska vara så lik som möjligt, jag är lite delad här. För jag känner samma sätt med Henry Cavill, är inte helt övertygad om att han känns rätt.
Men jag tycker ändå att man kan ge det en chans, för det kan ju vara så att skådespelarna gör såpass bra jobb att det blir en perfekt match helt enkelt.

Hur som helst, längtar tills man får se slutresultatet!

2 oktober 2011
2.390
152
128
Kan tänka mig att hon skulle varit lite brunare i huden pågrund av vems hennes pappa är. Men får se. Kan nog bli bra ändå.

2 oktober 2011
877
65
73
Tror de första böckerna utspelar sig tidigare än 20 år från spelen och då hade han ärr. Han är ju typ 100 år.
Ohfan, jag läste bara på nätet att han inte hade ärr då, och att serien kommer utspela sig när Geralt fortfarande är "ung" . Jag måste sluta tro på alla välformulerade texter jag läser på internet ;). Jag kan 0 om böckerna, diggar dock spelen som fan

• Like
Reactions: Molin
2 oktober 2011
2.390
152
128
Ohfan, jag läste bara på nätet att han inte hade ärr då, och att serien kommer utspela sig när Geralt fortfarande är "ung" . Jag måste sluta tro på alla välformulerade texter jag läser på internet ;). Jag kan 0 om böckerna, diggar dock spelen som fan
Haha tro inte på allt du läser ^^ Ne men hittar man en witcher som inte har ärr är det inte en witcher om man säger så ^^

• Like
Reactions: Shoan
14 juni 2013
1.228
325
128
Ja jag hoppas denna serie blir bra.
Men man ska inte hoppas på för mycket som vanligt.
Men en bra grund har de iaf.
Hoppas jag slipper se budget CGI likt buffy å pyrisarna..
Att de faktiskt lägger ner lite krut på att.

Länkar en cool video från witcher 3 jag helt missat för 3 år sedan.
Fan att en animerad film inte gjordes asså !

2 oktober 2011
2.390
152
128
Ja jag hoppas denna serie blir bra.
Men man ska inte hoppas på för mycket som vanligt.
Men en bra grund har de iaf.
Hoppas jag slipper se budget CGI likt buffy å pyrisarna..
Att de faktiskt lägger ner lite krut på att.

Länkar en cool video från witcher 3 jag helt missat för 3 år sedan.
Fan att en animerad film inte gjordes asså !

Kommer vara samma företag som gjort alla videos för wither 3 som ska göra det i serien också om jag inte mins fel.

• Like
Reactions: Swindahl
5 november 2013
527
213
103
Haha från FZ.se
"Nilfgaard-rustningar i Netflix Witcher-serie ser ut som "jättepungar"

• Haha
Reactions: Kimprex