The Elder Scrolls Online

Är du intresserad utav att lira TESO med Ruthless?

• Ja, och jag kan tänka mig att vara officer!

Votes: 4 23,5%
  • Ja, och jag kommer vara aktiva flera gånger / vecka

Votes: 5 29,4%
  • Ja, men jag kommer att köra casual

Votes: 3 17,6%
  • Nej..ska lira Tibia Online!

Votes: 5 29,4%

• Total voters
    17
22 november 2011
37
5
28
Malmö
Fylleköpte ESO och nya expansionen häromdagen. Vet dock inte om spelet är för rörigt eller om jag var för full för jag hitta knappt ut ur första rummet efter att jag hade skapat min karaktär :D Ska ge det ett nytt försök snart dock! Får kolla in guilden!

Metaz

Medlem
Crew
Medlem Minecraft
Donator
Destiny 2
RuthSub
9 december 2012
913
84
88
Stockholm
Guilden Ruthless registrerades av ett annat gäng för att jävlas med oss :)
RuthlessSE eller något sånt var vår riktiga guild när det begav sig.

Kimprex

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
1 september 2011
2.793
110
158
29
Löddeköpinge
www.facebook.com
Nu jäklar är man hooked igen...
I'm lovin' it!

:D

Är inne varje dag och kör och upptäcker fler och fler förbättringar, grymt taggad för att köra något med er alla ännu en gång och kan tänka mig att leda vår fana ännu en gång.

Vilka här spelar aktivt som man kan adda?
Själv heter jag @Kimprex

Serathas

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
31 juli 2012
764
8
58
30
kragstalund, Vallentuna
En sak jag har undrat, e det för sent att ta upp frågan om TESO Guild? Ruthless hade en förr vet jag men den togs bort? skulle vilja starta upp den igen tillsammans med mina bröder och vår kusin och våra vänner som kör, men så klart vill jag ha erat tillstånd att använda Ruthless namnet i TESO igen då vi spelar mycket och vill starta en Svensk guild kan tänka mig att själv leda den eller om någon annan vill det så e det upp till dom

Last edited:
22 november 2011
37
5
28
Malmö
Fick återbetalning av Steam idag. Klarar verkligen inte av styrningen, combat, grafik, mekanik... allt helt enkelt.
Detta var helt enkelt inget för mig.

Serathas

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
31 juli 2012
764
8
58
30
kragstalund, Vallentuna
Vi e ett gäng, jag och 4 andra som börjat köra ESO igen, vill ni gå med i vår Ruthless Swe guild så får ni skicka message antingen här i tråden eller på discord så kan någon invitea er ingame, alla som e medlemmar i Ruthless e välkomna men ni måste äga minst basspelet för att kunna spela med oss, vi ser fram mot att möta nya och gamla medlemmar och hoppas folk söker sig till guilden om dom e intresserade, kontakta mig eller en officer ingame @Serathas (Chrille), Stitch191 , Vantrix193 och Stadtlander

lite mer om oss, vi e 4 som driver guilden, de andra har samma rättigheter som mig, vi tar alla beslut tillsammans, det e därför det kan ta tid då några av oss har Familj, jobb eller både familj och jobb att ta hand om förutom spelet, vi hoppas kunna hjälpa i alla fall inom 24 timmar, det e vårat mål

I Dagsläget kör vi casual men ju mer guilden växer kanske vi börjar med pvp, pve och dungeons, senare om vi har folk kanske vi kan köra trials varje vecka och lära oss dom utantill, vi har 1 dungeon grupp men fler e välkomna att starta egna eller gå med i andra dungeon grupper om det behövs folk

Själv är jag en man på 30 år, jag är anställd av ett företag för att skriva en artikel varje nummer till deras interna tidning på Måndagar, om datorspel. I bland jobbar jag hemifrån och skriver på artiklar men oftast gör jag det på arbetsplatsen, jag har spelat mmorpgs sen jag var 14 och började med Star Wars Galaxies.

Jag har spelat mmorpgs sedan dess och har varit server first med Ruthless i Guild Wars 2 för en Guild hall raid från ena expansionen, jag har 14 karaktärer på SWTOR som alla var max lvl en gång i tiden, jag har lång erfarenhet av att Tanka i mmorpgs, jag vet hur man tankar men min enda tank i ESO är låg level, jag levlar just nu en Dragonknight Tank i ESO då jag valde att köra full dps på min Templar, alla mina karaktärer förutom min Dragonknight e champion 215+ Ansök som sagt genom att skriva till mig på forumet eller discord eller till någon av våra officers ingame