The Elder Scrolls Online

Är du intresserad utav att lira TESO med Ruthless?

• Ja, och jag kan tänka mig att vara officer!

Votes: 4 23,5%
  • Ja, och jag kommer vara aktiva flera gånger / vecka

Votes: 5 29,4%
  • Ja, men jag kommer att köra casual

Votes: 3 17,6%
  • Nej..ska lira Tibia Online!

Votes: 5 29,4%

• Total voters
    17

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se

Då var det dags för ytterligare en tråd om ett MMO :swords:
Verkar finnas lite intresse av ett Ruthless guild så vi drar upp en omröstning för att se om vi ska starta ytterligare en ny sektion!

Rösta och diskutera ni som lirar. Jag kan hjälpa till med allt som rör hemsidan och eventuell rekrytering, dock så lirar jag inte spelet så allt ingame relaterat överlåter jag till er som lirar :D

DarthSide

Medlem
27 mars 2015
6
1
48
MALMÖ
Tjenixen!
Patryk heter jag och har nyligen återvänt till ESO efter några års uppehåll. Senast jag spelade minns jag att vi var ett gäng här från Ruthless som lirade regelbundet. Om ingen annan känner att de vill ta åt sig rollen som guildmaster kan jag gärna ställa upp då jag har mycket fritid för tillfället. Jag är absolut ingen expert på hur spelet fungerar, men jag ser fram emot att vi teamar upp och lär oss tillsammans under tiden vi lirar. :)

• Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Verkar vara lite halv-svagt intresse. Men ledningen står som sagt bakom om ni känner att ni vill dra igång ett guild ändå och rekrytera själva :)

Gankovix

Medlem
Medlem AoC
28 december 2013
9
1
28
vi är fyra stycken som spelar, casual men flera ggr i veckan. Jag kan inte prata för de andra men jag går gärna med.

• Like
Reactions: Molin

DarthSide

Medlem
27 mars 2015
6
1
48
MALMÖ
I skrivande stund ser det ut som att vi är 6 personer som spelar ESO. Inte så mycket men kanske något att börja med. Ni som vill kan ju adda mig på ESO så kan vi se vart det leder därifrån :)

Mitt UserID är @DarthSide15 på ESO och DarthSide på Steam

Krige

Medlem
9 juni 2014
289
6
43
Borås
Vi är några stycken som spelar. Ser att intresset för spelet är svagt här på Ruthless men vet någon om det finns någon annan svensk guild som spelar?

@rinnie (ingame)
Discord: #8163

• Like
Reactions: Voorhees and Molin

Voorhees

Medlem
Donator
Medlem AoC
1 februari 2014
137
29
78
40
Sweden, Arvika
Vi är några stycken som spelar. Ser att intresset för spelet är svagt här på Ruthless men vet någon om det finns någon annan svensk guild som spelar?

@rinnie (ingame)
Discord: #8163
Om du svarar ingame Krige så är det också lättare att spela med folk :p

Nemonz

Medlem
Medlem GW2
12 mars 2016
31
13
48
25
Skåne
Hej på er! vi har en guild på TESO där vi aktivt försöker samla alla svenska spelare till, den skapades för att det fanns så många små guilder som inte var så aktiva längre. Spelare från bland annat Friskyttarna och gått med oss.
Precis som Ruthless GW2 gjorde att man hade aktiviteter mitt i veckan är något vi också kommer sträva efter.
Är ni intresserade att vara med i utvecklingen och speciellt nu inför Elswyre så dra ett meddelande till mig in game @Nemonz

• Like
Reactions: Ebanon and Verinus

Nemonz

Medlem
Medlem GW2
12 mars 2016
31
13
48
25
Skåne
Dock är jag lite vemodig till att köra all-in eso då där är en del kvarvarande buggar som att LFG systemet aldrig funkar under prime -time
LFG systemet håller jag med tyvärr :/ men adda @Nemonz när du är inloggad nästa gång så få du se hur guilden är ifall det kan hjälpa till med suget :) vi har lyckats bra med att samla svenskar, har ungefär 18 spelare alltid online nu mera !

1 juli 2014
69
2
33
Stockholm
Vi hade en guild för Ruthless i ESO för några år sedan - det var så jag kom med här.
Den lades ned då ingen officer var villig att driva guilden vidare och jag misstänker namnet är taget.
Själv är jag aktiv ESO spelare, men lite mindre aktiv i Ruthelss nu för tiden.
Från min profilbild får ni gissa vilken Faction jag tillhör... ;-)

När blir nästa Ruthcruise?

Stefan "Darlanio", Stockholm

1 juli 2014
69
2
33
Stockholm
Skapade "Ruthless Ebonheart Pact" för de som spelar för EP. Tänkt som en sektion under den globala guilden. Ni som är med får gärna meddela mig @Darlanio var jag kan ansöka, för när jag söker efter Ruthless hittar jag ingen guild. Ville inte registrera huvudguilden då det bör vara någon som är mer aktiv än jag.

Attachments