The Division 2

Rowsie

Medlem
Destiny 2
15 juli 2012
188
10
43
www.twitch.tv
Köpte spelet idag, tyvärr så jobbar jag Lördag/Söndag så blir inte så mycket spelande just de första dagarna :sweat:

Kollade även på forumet om man kunde ansöka till guilden, på något sett blev "Destiny 2" = "Divison 2" i mina ögon och jag slängde iväg en ansökan... pinsamt o_O

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Köpte spelet idag, tyvärr så jobbar jag Lördag/Söndag så blir inte så mycket spelande just de första dagarna :sweat:

Kollade även på forumet om man kunde ansöka till guilden, på något sett blev "Destiny 2" = "Divison 2" i mina ögon och jag slängde iväg en ansökan... pinsamt o_O
Hehe ingen fara.
Ska du vara med är det bara att joina Discord :)

22 november 2011
37
6
28
Malmö
Hej gott folk!

Såg ingen annan tråd om Division 2 så tänkte höra om någon här har en Clan som de behöver folk till?
Är just nu World Tier 5 med 471 Gear Score och spelar som Demolitionist. Hade varit kul med en aktiv clan.

Tack på förhand!

(Och för er som undrar så är det mycket bättre än ettan. Har 100 timmar spelade och jag längtar varje dag efter att få logga in och kötta!)

22 november 2011
37
6
28
Malmö
Nån som vet om div2 kommer vara lika spungie dvs halvt mag för ta kål på nån eller kan man aima lite o ta koll på nån med typ 3skott eller mindre.?
De har gjort om systemet en del så nu har alla Armor som agerar bullet-sponge. När man tagit bort armorn så går de ner ganska snabbt.
Tycker det fungerar bättre än i ettan men det är ju inte som CS där man dödar med ett skott och tacka fan för det.
Det är i princip world of warcraft fast nutid så är inte så logiskt att fiender dör med 1 skott imo.

Last edited:

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Hej gott folk!

Såg ingen annan tråd om Division 2 så tänkte höra om någon här har en Clan som de behöver folk till?
Är just nu World Tier 5 med 471 Gear Score och spelar som Demolitionist. Hade varit kul med en aktiv clan.

Tack på förhand!

(Och för er som undrar så är det mycket bättre än ettan. Har 100 timmar spelade och jag längtar varje dag efter att få logga in och kötta!)
Tjenare! Japp vi kör allt via Discord :)
https://discordapp.com/invite/ScHRgtJ

Sinzan

Medlem
Medlem GW2
18 mars 2014
82
26
48
37
Göteborg
www.aoc-gaming.se
Hej. Då vi har många som sitter i kö till Division 2 clanen och den är full just nu
Skulle jag vilja be ALLA som ÄR MED i clanen just nu att fylla i den här. (Ni som sitter i kö ska alltså inte svara)
Jag kommer ha den uppe till på söndag !
Efter det börjar jag ta bort folk in game som inte svarat.
Men oroa er inte är det så att ni missat och blir guild lösa så är det bara be om en ny invite så länge dt finns platser kvar :)

Mvh Sinzan

https://forms.gle/bjfMZqRVaew8oPC56

• Like
Reactions: Smekbar

Case21

Medlem
Destiny 2
27 oktober 2017
36
2
3
41
Tjena Grabbar har vi någon klan där inne i spelet lirat med en polare men han har semi slutat så börja bli ensamt =)