The Division 2

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Ubisoft annonserade precis att dom kommer att lansera The Division 2. The Division 1 släpptes i mars 2016, det vill säga 2 år sedan.
Tydligen kommer vi att få se något på E3 i år. Inget release datum eller liknande har släppts ännu.
Det är även oklart om Massives nya studio kommer att utveckla spelet eller om original studion fortsätter utvecklingen.

Här kan ni läsa Ubisofts nyhet.
The Division hemsida

• Like
Reactions: blueblood

Magicmajk

Medlem
7
0
46
Ser verkligen fram emot detta, just börjat nöta Div 1. Perfekt tillfälle att säg att dom jobbar på det då många fortfarande spelar Div 1 och det kommer ju ändå inte släppas förens 1-2 år!

Ozen

Medlem
Medlem AoC
219
31
53
Hoppas det inte är lika stor besvikelse som ettan. Hade troligen för Stor Hype på spelet därför man blev besviken hehe

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2.385
150
128
Hoppas det inte är lika stor besvikelse som ettan. Hade troligen för Stor Hype på spelet därför man blev besviken hehe
Då dem ljög oss rätt upp i ansiktet så är det okej ^^

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Tycker det är riktigt kul att dom ska utveckla en tvåa, och det blir nog ett köp. Kanske inte för MP delen, men SP delen var bra i ettan enligt mitt tyckte.
Grafiken kanske inte var som på E3, men det var fortfarande riktigt vass, speciellt för att vara Ubisoft spel som downgradar.

Rizer

Medlem
Destiny 2
20
5
3
Kan bli riktigt bra! Kör 1an lite för tillfället, farmar set etc bara hojta om nån vill teama upp! ;)

Rizer.swe på Uplay

• Like
Reactions: Verinus

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
425
73
53
Kan bli riktigt bra! Kör 1an lite för tillfället, farmar set etc bara hojta om nån vill teama upp! ;)

Rizer.swe på Uplay
Jag har börjat spela lite smått igen, väldigt väldigt sporadiskt dock, måste balansera Monster Hunter World också :p Men jag addar dig!

• Like
Reactions: Verinus

Swindahl

Medlem
Donator
1.227
325
128
Ser kul ut, men här har vi ju UBI i spakarna. En av snubbarna låter precis som en som "låtsas spelade" i Rainbow6 Siege. Men men, grymt snyggt spel i alla fall.
Håller ett vakande öga på det.
Hoppas det blir lite mer endgame i detta än första. Farma legendarygear va inte sådär kul i endgame.

Kimprex

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
2.790
110
158
Ettan såg också väldigt lovande ut men blev inte alls som man förväntade sig så hoppas de lyckas bätttre med tvåan nu iaf :)
Man blir ju lite taggad! :)

Swindahl

Medlem
Donator
1.227
325
128
Blir som förra, jag köper det när UBI i princip ger bort både spelet och alla DLCs i ett köp för en skamlig summa pengar. :D

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Håller nog med lite om det, har ingen direkt hype för detta spelet TBH. Tyckte inte riktigt ettan levde upp alls till förväntningarna, man ville gilla spelet men det lyckades helt enkelt inte hela vägen.

Notumforce

Medlem
208
7
63
Nån som vet om div2 kommer vara lika spungie dvs halvt mag för ta kål på nån eller kan man aima lite o ta koll på nån med typ 3skott eller mindre.?

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Nån som vet om div2 kommer vara lika spungie dvs halvt mag för ta kål på nån eller kan man aima lite o ta koll på nån med typ 3skott eller mindre.?
Lär väl vara samma typ som Division 1 tror jag.

Men jag måste säga att jag gillade Division 1. Det som förstörde för mig var när man körde raid och man blev rushad konstant i trånga utrymmen.
Hur som helst så var det väldigt rolig story och levling måste jag säga.