Teamspeak 5

Elzior

Medlem
Destiny 2
5 november 2013
527
213
103
Sandared
Ska bli riktigt kul att få se TS5 inom kort och testa på det men känner att nu får dom allt ta och dra tummen ur röven och släppa typ en video eller nåt så man kan få se hur det ser ut !
Visst förstår att dom vill bygga upp Hype runt nya TS men känner att dom drar ut allt för mycket på det

• Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
24 augusti 2011
9.002
938
243
26
Göteborg
www.ruthless.se
Ska bli riktigt kul att få se TS5 inom kort och testa på det men känner att nu får dom allt ta och dra tummen ur röven och släppa typ en video eller nåt så man kan få se hur det ser ut !
Visst förstår att dom vill bygga upp Hype runt nya TS men känner att dom drar ut allt för mycket på det
Jag håller helt med dig.
Är lite lack över att man inte ha någon tidsplan, eller för den delen höll den tidsplanen man satte i somras,
Fine om man hade meddelat kanske i September att man inte kunde hålla den, men när man meddelade ett par dagar innan årsskiftet att man inte skulle kunna hålla sin tidsplan blir det bara löjligt. Nu är man 2 månader över tidsplanen och man har fortfarande inte riktigt sagt vad om kommer att hända.

Så marknadsföringen är katastrofalt dålig, uppbyggandet av hypen inkluderad... Hade varit mycket bättre att inkludera communityt. Det är ju inte direkt en hemlighet att dom vill konkurrera mot Discord. Då kan det vara en idé att kolla med sina använda vad det är dom värdesätter med TS kontra Discord samt Discord kontra TS.

Men som sagt, återstår att se vad som kommer att visas upp. Jag har mina förhoppningar på detta fortfarande.