SWTOR support = bajs

27 november 2011
162
3
43
Inte spelat SWTOR på ett bra tag så försökt komma in de senaste åren men onetimepassword fungerar inte. Tillslut (idag) bestämde jag mig för ringa deras support i UK då det är det enda sättet numera.
Han fråga namn, tel, email, ålder, och character namn.
Han sa att tel o email stämmer inte. o characters kmr ja inte ihåg då jag hade massa men drog massa exempel som jag tror stämde. Då kom ja fram till att jag blivit hackad men han vägra tro på mig så han sa det finns inget att göra. Jag svara med att jag har massa gamla emails som bekräftar subscriptions o skit men det spelade ingen roll, med andra ord så kommer jag aldrig komma in på mina gamla characters igen... EA suger röv.

• Like
Reactions: stubbkrossen
10 juli 2012
11
1
28
Yep, jag blev hackad också, han hade dock inte ändrat E-mail så jag kunde få tillbaka och ändra lösenord. Chatten funkade bättre än telefon för övrigt.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.873
Medlemmar
8.401
Senaste medlem
DennisSeava

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
27