SW:ToR

23 november 2012
9
1
28
Hey, Lirade mycket sw tor forut för 7 år sedan eller något sådant.. Har tagit upp det igen nu, Är det någon som lirar över huvud taget längre?

23 november 2012
9
1
28
Ja det tycker jag väl!
Dem verkar fått ganska mycket mer folk nu det senaste om man kollar på deras player charts!
Sen är det mycket jippo inför nästa expansion!

• Like
Reactions: Heinz
21 januari 2016
17
3
28
Ruthless har ingen aktiv sektion inom SWTOR längre. Men någon ovanför kanske är med i någon annan guild :) ?
Ajjemän, är med i Sith Preservation, stor och aktiv Guild med raids och PvP. Kan styra upp en invite om man är intresserad :)

21 juni 2012
238
1
41
oh those days. Saknar SWTOR tiden, var nog den roligaste gamingtiden ever för mig. Man kanske bara skulle dra ned det igen och kolla hur min Marauder och Assassin mår :D

Zeeshan

Moderator
22 maj 2013
307
62
78
Någon som vet vad som hände med republic guildet, alla mina character var ju inte helt oväntat kickade men jag ser ingen online i guildet.

9 december 2012
927
87
88
Då det bara finns en engelsk Europa server (Darth Malgus) så lirar nog de flesta på den :D
Jag lirar mest empire men jag har ett par republic också.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.958
Medlemmar
8.478
Senaste medlem
Johansen-90

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
30