SW:ToR

22 april 2012
60
3
33
Funderade förut på om man skulle dra ner det igen men blev MGS5 istället.

Är ensamspelardelarna fortfarande bra i SWTOR?

10 juli 2012
11
2
28
Mjoo, de det är det, lite knegigt med Zakuul-expansionerna, men annars så funkar det, PVP och Starfighter är kul (och med nya systemet finns det faktiskt orsaker att köra dem) Ossus som kom strax före jul kom med en ny gear tier och den är hyfsat OK at fixa (även om man är rätt begränsad om man inte har en NIM-raidgrupp...)

Och man kan romanca Khem Val :p

17 juni 2012
427
3
43
Haha Arilou din gamle filur, jag kan allt spela med dig någon gång :) Vi brukar köra ibland med Swedish Fork Lords. Lite av det gamla gänget :)

• Like
Reactions: Arilou
10 juli 2012
11
2
28
Ah, såg dom recruita lite grann. Får höra av mig till dom :p

EDIT: Du kan ju skicka en whisper on du ser mig online. Jag är Arilouskiff, fick byta namn då servern ändrades.

Last edited:
17 juni 2012
427
3
43
Ah, såg dom recruita lite grann. Får höra av mig till dom :p

EDIT: Du kan ju skicka en whisper on du ser mig online. Jag är Arilouskiff, fick byta namn då servern ändrades.
Absolut, jag är online lite då och då. Framför allt på Discord och då ser du ju när jag är online. Kommer börja köra lite mer här framöver så

1 september 2011
2.800
112
158
Fått ett enormt sug av att hoppa in och spela igenom allt content man har missat och se hur det har blivit efter alla server merges.

Någon som är inne och lirar något numera? :)

15 juli 2012
188
10
43
Har för mig att några gamla Ruthless spelare är aktiva i "Swedish Fork Lords" på Darth Malgus.

Funderar även själv på att börja spela lite casual igen ;)

1 september 2011
2.800
112
158
Har för mig att några gamla Ruthless spelare är aktiva i "Swedish Fork Lords" på Darth Malgus.

Funderar även själv på att börja spela lite casual igen ;)
Borde kanske kolla upp dom isf :)
Jag blev glatt överaskad över hur många spelare man ser in-game numera, så det tycker jag du ska :D

1 september 2011
2.800
112
158
Vad heter era Imp chars då så man kan adda er? :D
Är ni med i någon guild? Jag är för tillfället med i Black Nova som har en rätt så stor och aktiv spelarbas :)

21 januari 2016
17
3
28
Vad heter era Imp chars då så man kan adda er? :D
Är ni med i någon guild? Jag är för tillfället med i Black Nova som har en rätt så stor och aktiv spelarbas :)
Heter Aurrusk, min main på Imp sidan. Medlem i Ruthless fortfarande :D

21 januari 2016
17
3
28
Ja gört!
Spelar flera ggr i veckan fortfarande :)
Skulle gärna bli officer eller liknande så jag kan hjälpa till mera

24 augusti 2011
9.056
963
243
Ruthless har ingen aktiv sektion inom SWTOR längre. Men någon ovanför kanske är med i någon annan guild :) ?

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.887
Medlemmar
8.417
Senaste medlem
Razze

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
8