Succé! Vi tog nya guildhallen!

Draxx 27 september 2017

1. Draxx

Draxx Administrator Ledning Medlem GW2 Medlem Officer GW2 Donator

3.005
    92
    148

:D JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :D Vi kom, vi fick på nöten, vi omgrupperade, och KNÄCKTE!!!!

Ytterligare en MASSIV episk guildraid för att ta ny guildhall är avklarad! Det här är ett event som man har sett fram emot ett bra tag, ända sedan expansionen utannonserades faktiskt :D Det är dessutom något man sällan får genomföra på det här sättet, vilket gör det ännu mer episkt :) Det är många medlemmar som uttryckt förhoppningar om att vi skulle få uppleva något sådant här igen, och jag tror de flesta känner sig extremt nöjda! Jag tyckte att det gick riktigt bra på teamspeak också, folk höll sig seriösa och samlade och vi samordnade riktigt fint. Squaden nådde snabbt maxgräns och sedan kom det ännu fler medlemmar så Cmyk fick skapa en andra squad! Första försöket lärde vi oss encountern, men fick pisk pga ojämn dps och ingen synk mellan grupperna (för vi visste helt enkelt inte att man behövde ta ner bossarna samtidigt). Vi omgrupperade och spred ut klasserna bättre så att alla grupper fick så komplett med buffar som möjligt. Efter en intensiv andra bossfight där vi snyggt synkade våra insatser över kartan tog vi slutligen guildhallen och efter lite videoinspelning började några medlemmar direkt att dekorera! :) Det blev massor av AWESOME videomaterial till rekryteringsfilmen som jag kommer att jobba med under hösten.

Det är inte utan att man blir lite stolt och rörd om man ska vara sån, och det ska man :)

Tack så mycket allihop!

Last edited: 28 september 2017
    Serathas, Swindahl, Metaz och 5 andra gillar detta.
  2. Olian04

Olian04 Medlem GW2 Medlem

4
    3
    28
    Jag (TheOlian) och XvW har invigt guild hallen, låt dekorationerna flöda!

Britney, MrC och Draxx gillar detta.
  3. blueblood

blueblood Medlem GW2 Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

292
    14
    43
    Skitkul! Bra jobbat alla och jag skulle vilja speciellt tacka Draxx, det var sjukt imponerande att höra och se dig styra upp 50+ spelare. Något säger mig att du var grym i vanilla WoW :D

Tack för raiden, och nu ser jag fram emot flera guildevents!

Draxx och Britney gillar detta.
  4. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem SWTOR Medlem

2.555
    35
    138
    Fick ju givetvis förhinder igår så kunde ej vara med.
    Men idag ska vi in och kolla :) Grymt jobbat till er som fixade ny Guild Hall till oss alla :)

Draxx gillar detta.
  5. Serathas

Serathas Medlem GW2 Medlem

711
    2
    58
    E sjukt glad att vi klarade det, så snygg guildhall vi har, blev vi server first på att ta den?

6. Draxx

3.005
    92
    148
    Tack å tack :) Det funkade riktigt bra, jag tyckte att alla var så bra på att ta till sig feedback om var det behövdes extra insatser också. Awesome job, team! :)

7. Ljungen

Ljungen Medlem BDO Medlem Officer BDO

425
    26
    28
    Bra jobbat!

8. Serathas

Serathas Medlem GW2 Medlem

711
    2
    58
    Grattis Draxx för en lyckad Guild Raid!

Draxx gillar detta.
  9. Draxx

3.005
    92
    148
    Grattis oss! :) Snyggt spelat!

10. Sinzan

Sinzan Medlem GW2 Medlem

56
    12
    33
    Va skit ballt :D blev lite trail and errors men efter vi fatta och styrde om va det lätt ^^

Tack för ett ballt event !

Serathas och Verinus gillar detta.
  11. Georg

Georg Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Medlem AoC

2.143
    46
    108
    gratz

12. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator Destiny 2

7.280
    192
    198
    Fan va fint rent ut sagt, grymt jobbat!

13. Olian04

Olian04 Medlem GW2 Medlem

4
    3
    28
    Någon har tagit bort allt det här nu... tråkigt när folk förstör :/

14. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Donator Officer AoC Medlem AoC

144
    62
    68
    Skulle tro att det finns en oskriven föreskrift att vi inte dekorerar för fullt och för kontrasterande vid portaler och liknande. Dekorerade själv en hel del kring main wp och vid resource nodes i gamla guildhallen vid flera tillfällen, som sedan plockades bort regelbundet. Tog inte illa vid mig, och försökte därefter kompromissa med vad/var och hur mycket av dem som jag kunde leka med dess design, utan att det skapade alltför stora kontraster med hallens huvudtema (såsom min besatthet av Ascalonian Trees, som inte bröt jättemycket med tidigare färgpalett).

Ting med Winters Day och SAB (och dylikt med färgstark kontrast som kunde göra ögonen trötta) placerades alltmer avsides. Med ett flertal Scribes i gillet, samt ännu fler som besöker hallen, så behöver en ha i åtanke kring hur många (eller få) som kan uppskatta det en gjort, utan att det känns som att det kommer i vägen. Bästa är nog att vara beredd på att det en bygger inte är garanterat permanent. I ett stort gille finns många olika åsikter kring skönhet.

Se det som en stor målarduk, med ett 50-tal konstnärer som drar sina penslar på samma yta; former och färger kommer att korsa varandra, målas över eller komplettera varandra. Ett ständigt pågående projekt av förändring, där bitar ibland målas vitt för att starta om igen.

Coldie122, Bluxe och Draxx gillar detta.

Dela sidan