Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Stream och Youtube :)

Havoc 10 januari 2018

Tags:
  1. Havoc

Havoc Medlem Destiny 2

239
    15
    43
    Hej allihopa!

Har slängt upp ett klipp på min nya youtube kanal med highlights och fails när jag spelar PUBG. :)

Ta gärna en titt och PMa gärna konstruktiv kritik :)

Tack på förhand! :)

Kimprex gillar detta.
  2. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.717
    367
    218
    Snyggt jobbat!
    Introt föll inte riktigt mig i smaken, men det är ju bara personligen.

Inte helt säker på om jag gillar att musiken är på hela tiden, i vissa lägen hade det kanske varit nice att höra dig och TS-rösterna lite bättre.

Fick lite fel i slutet av videon:
    upload_2018-1-10_7-52-58.png

3. Havoc

Havoc Medlem Destiny 2

239
    15
    43
    Tack för feedbacken! :)

Är medveten om att de två rutorna i slutet inte är helt fungerande än pga att jag bara har ett klipp samt måste man ha minst en av dem för att få lägga till subscribe funktionen. :/ ;)

4. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Donator Officer AoC Medlem AoC

159
    69
    68
    Bygger vidare på Britneys kritik :p

Ljud. Musiken kan behöva sänkas så att det endast blir ett mindre komplement till vad som händer på skärmen, och inte tar över helt så som verkar göra nu. Vilket relaterar till vad som sägs via VoIP; behöver höras mycket bättre, då underhållningen ligger lite i hur ni relaterar till spelandet medelst röst (och i ditt fall, även face cam), ifall det är vad du letar efter. Bra med översättningar av vad som sägs! Gärna mer (innebär mer editing, fast kanske kan vara värt mödan). Och om det ligger i din natur, träna lite på att få in mer commentary; underhållning via karisma, samt kemin med snackande medspelare. Sedan kan ju ett montage såklart ledas av träffande musik, fast då är voice recording sekundär, om ens existerande.

Intro. Trevlig musik, om än lite stressig bild-sekvens. Behöver definitivt inte förlängas, och skadas nog inte av att kortas ned i tid (ifall du kan få det att passa med musiken). Folk konsumerar media så fort och otåligt nuförtiden, och ett för segt/visuellt stressigt intro kan få en del att omgående vilja klicka framåt i videon (och potentiellt missa stunder de annars kunnat finna roande).

Detta är bara vad jag upptäckt mig uppskatta när jag tittar på videor med gameplay, fast å andra sidan vet jag inget om hur publiken är just för spel som PubG och liknande (då jag inte är intresserad av genren, fast undantag händer ifall spelarens persona är underhållande nog).

Havoc gillar detta.
  5. Draxx

Draxx Administrator Ledning Medlem GW2 Medlem Officer GW2 Donator

3.115
    133
    163
    Introt kan tightas till/lugna sig lite men det andra är bara detaljer, jag blev framförallt imponerad över innehållet, det var riktigt underhållande klipp med bra balans av fails, roliga situationer och fet action, och det är det som är det viktiga. Hetsig editing och en massa ljudeffekter och kommentarer å skit behöver man inte överdriva med om man har bra substans i videon, så två tummar upp! :)

Havoc gillar detta.
  6. JcA

JcA Medlem GW2 Medlem

64
    7
    33
    Hahahah!! Nooo! Nooooooooooooooo!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! BOOM!!!!!! :imp: :joy:

Havoc gillar detta.
  7. Havoc

Havoc Medlem Destiny 2

239
    15
    43
    ;):D

Dela sidan