Story mode dungeons - mån 25/2 19:00

12 oktober 2011
83
0
31
Jag behöver göra 5 st dungeons för monthly achievement, men den enda dungeon jag har har gjort hittills är AC.

Vore tacksam om några kunde köra story mode dungeons med mig på måndag 25/2 19:00.

Har sett att CoF Exp körs rätt mycket så om jag åtminstone kunde få den gjord i story mode så kan jag nog hitta folk till att par explorable rundor innan månaden är över. Men jag kan göra vilken dungeon som helst. Min ranger som jag bytt till är lvl 79½ så det krävs inte mycket innan den är lvl 80 och kan lira alla dungeons.

1 januari 2013
90
0
31
SV: Story mode dungeons - mån 25/2 19:00

Om du har tidsbrist så gör CoF path 1 5 gågner, tar ca 10min per gång, och du behöver inte ha gjort story ifall någon annan gjort det.

2 oktober 2011
3.945
1
103

klart vi hjälper till, jag kör gärna story mode på dungeons om du just vill ha story mode, annars kan du köra exp direkt om en i gruppen har gjort story mode =)

12 oktober 2011
83
0
31

Jaha, jag trodde att man var tvungen att ha gjort story mode innan man gjorde explorable mode.

Men om det räcker med att en i gruppen har gjort det så är det ju inga problem.

Jag gör gärna 5 st CoF path 1 på måndag. Om det bara tar ca 10 minuter per runda så hinner jag få klart monthly redan på måndag, med gott om marginal till månadsslutet.

Men om folk vill ha lite omväxling så kan jag göra vilken som helst, jag är inte ute efter lore eller story mode, vill bara klara monthly.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.340
Medlemmar
8.742
Senaste medlem
Elof Barbaren

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
11