Spel att ge bort

Batziy

Medlem
Medlem GW2
1.340
7
103
Tjenare där :)

Händer ibland att man kommer över dubbletter av spel eller spel som man inte vill ha så tänkte vi kunde starta en tråd där vi kan skriva om vi har något spel att ge bort :)

Har för tillfället Europa Universalis III: Chronicles att ge bort till nån som är intresserad :)

Är ett väldigt svårt spel att komma in i så tänk igenom innan ni säger något då jag hellre ser att det går till någon som vet att dom vill spela det istället för någon som inte är ett så stort fan av den genren :)

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.988
927
243
SV: Spel att ge bort

Bra idé!
Ska kolla igenom spelen när jag kommer hem.

iShot

Administrator
Medlem
1.097
149
128

Men det är ingen som vill ha dom någonstans haha xD Frågat här, på facebook, på steam, IRL osv.. Betalar snart folk för att ta dom xD

Batziy

Medlem
Medlem GW2
1.340
7
103

TotallyWasted skrev:
Men det är ingen som vill ha dom någonstans haha xD Frågat här, på facebook, på steam, IRL osv.. Betalar snart folk för att ta dom xD
Just därför jag inte vill ha dom här :p Fyller bara upp tråden av skräp

Kinte

Medlem
1.261
22
103

Har en Steam-kod för Half Life 2 om något mot all förmodan inte har det redan. Och om ni inte har det, varför tusan inte?! Min har legat och skräpat i x antal år. :D

Ges bort om någon vill ha. :)

Susannah

Medlem
1.454
0
76

Har GW2 som nån kan få låna, vill helst inte ge bort det då utvecklarna kanske gör något bra av det i framtiden.

19
0
26

Kinte skrev:
Har en Steam-kod för Half Life 2 om något mot all förmodan inte har det redan. Och om ni inte har det, varför tusan inte?! Min har legat och skräpat i x antal år. :D

Pinsamt nog har jag inte Half Life 2 :eek: Har inte ens spelat igenom det...

Joxxen

Medlem
79
0
31

MoGgZ skrev:
Kinte skrev:

Pinsamt nog har jag inte Half Life 2 :eek: Har inte ens spelat igenom det...
Då har du inget val, det spelet va game groundbreaking när det kom!, SPELA SPELA SPELA! 8) 8)

33
0
26

Healium skrev:
Jag har Frozen Synapse att ge bort om någon är intresserad av spelet.
Spelet finns via Steam.

Här är en video över spelet: WTF Is... - Frozen Synapse ?
Fastande på den videon. Så "enkelt" det verkar. Tror nog man kan fastna på det jäkligt länge. Kommentatorn i videon var hur rolig som helst också. Har du lirat det mycket?

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.988
927
243

JFKruuse skrev:
Healium skrev:
Spelet finns via Steam.

Fastande på den videon. Så "enkelt" det verkar. Tror nog man kan fastna på det jäkligt länge. Kommentatorn i videon var hur rolig som helst också. Har du lirat det mycket?
Det är ritkgit roligt att spela tillsammans kan jag intyga. Även fast jag sög på det xD

iShot

Administrator
Medlem
1.097
149
128

Om jag inte minns helt fel så har jag en minecraft nyckel liggandes om någon är sugen, 90% säker, ska kolla upp efter jobbet :p

Edit: jag har en gift code, så om någon vill ha så säg till! Först och främst folk som inte har minecraft än ^^

Thxsen

Medlem
Medlem GW2
2.009
0
76

Britney skrev:
JFKruuse skrev:
Healium skrev:
Spelet finns via Steam.

Det är ritkgit roligt att spela tillsammans kan jag intyga. Även fast jag sög på det xD
[/quote

JFKruuse om du vill ha spelet, så skicka ett pm till mig med ditt steamkonto.

Även jag har spelat det och tycker det var kul men jag var inte så bra på det som jag trodde jag skulle vara.

Empha

Medlem
1.524
0
76

sorry, Britney
Har 18st Dota 2 nycklar att ge bort. skicka ett pm eller nåt :p