Sommarlov

4 november 2017
115
139
63

Ruthless Arma Milsim tar sommarlov Onsdagen den 20 juni men vi kommer tillbaka med ny energi Söndagen den 19 Augusti. Med snart 4 månader av spelande från att vi öppnade portarna så har denna termin varit lyckad med några motgångar men vi ligger långt fram ifrån vart vi var i början av Mars och vi ser fram emot Höst terminen.

Detta innebär nu under sommaren att vi i Ruthless Arma Milsim kommer släppa på vårat närvarokrav och inte hålla träningar samt operationer. Vi kommer dock hålla stölir/friakriget i Arma med olika uppdrag för nuvarande spelar vi Anistasi om jag citerar Emil Borg så är Antistasi följande:

"Antistasi är en lång kampanj som kan ta allt ifrån 1-2 veckor till några månader beroende på hur många vi blir och hur aggressivt vi spelar. Antistasi har många inbyggda system som påminner om Alive funktionerna, vi kommer möta ett AI som har en viss mängd resurser och en viss mängd soldater att använda sig av. AI kommer i början spela väldigt passivt, skickar QRF (quick reaction force) om vi försöker ta över objektiv, baser etc etc. Men med tiden och desto mer av landet vi tar över så kommer NATO skicka grövre attacker och försvara sina områden mer aggressivt i form av APC:s, pansarfordon, jetplan och attack helikoptrar. Detta leder in oss på det roliga, våra vapen."

Vi i Runthles bjuder även med er andra i Ruthless att hänga med oss och prova på arma med lite mindre modar som behöver tankas ner. Det ni dock behöver är självklart Arma men också eventuellt DLC:n Apex. Det kommer inte vara på samma seriösa nivå som vi har på våra operationer samt träningar. Vi inriktar in oss mer på att ha roligt och umgås med varandra då vi sitter inne under sommaren, jag själv kommer vara med som den "no-lifern" jag är.

För att få mer info kontakta @Verinus @Skepparn @Emil Borg eller mig @Selkan och glöm inte solkrämen i sommar

Last edited:

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.996
Medlemmar
8.498
Senaste medlem
donnie

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21