Server vi spelar på: FAR SHIVERPEAKS [WvW]

25 juni 2012
90
0
31
SV: Server vi spelar på: FAR SHIVERPEAKS

Så 3 dagar kvar till launch är det fortfarande FAR SHIVERPEAKS vi komer spela på? vill vara säker på att vi alla är på samma ställe vid launch :)

2 oktober 2011
1.343
7
103

Arieswar skrev:
Så 3 dagar kvar till launch är det fortfarande FAR SHIVERPEAKS vi komer spela på? vill vara säker på att vi alla är på samma ställe vid launch :)
Japp Far Shiverpeak now and forever :p Kommer komma upp en nyhet med all info någon dag innan så räds icke :)

3 november 2011
154
0
41

Wolcker skrev:
BTW i BWE2 var det några idiotiska stockholmare som flummade runt i Humans startområde-chatten och var en allmän skam för resten av oss svenskar.
Men Stockholmare e ju inga riktiga svenskar :p

12 oktober 2011
1.524
0
76

Scandinavica skrev:
Wolcker skrev:
BTW i BWE2 var det några idiotiska stockholmare som flummade runt i Humans startområde-chatten och var en allmän skam för resten av oss svenskar.
Men Stockholmare e ju inga riktiga svenskar :p
Watcha sayin' 'bout me? :p

Ond

2 oktober 2011
115
3
43

Server full :'( :'("vågar jag skapa på en annan när det nu står att det är permanet & att det kostar att flytta"

29 juni 2012
581
0
56

Ond skrev:
Server full :'( :'("vågar jag skapa på en annan när det nu står att det är permanet & att det kostar att flytta"
Det ska inte kosta de första sju dagarna, det har ArenaNet lovat. Om det är sju dagar från och med headstart eller "vanlig" start, det kan jag inte svara på.

28 augusti 2012
5
0
26

Var är det egentligen man flyttar sin karaktär? Är det ingame eller från deras hemsida? Hittar inte :/

12 oktober 2011
2.009
0
76

Raevenlock skrev:
Var är det egentligen man flyttar sin karaktär? Är det ingame eller från deras hemsida? Hittar inte :/
När du loggar in, nedre vänstra hörnet, world select, choose server, transfer

24 augusti 2012
7
0
26

Härligt, fixade precis plats på Far Shiverpeaks, har ju annars varit fullt de andra dagarna :/

27 augusti 2012
2
0
26

Vad händer/gör folk när ni når lvl 80? Köa 2h+ för WvWvW känns ju sådär spec vid casual spel när man inte kanske kan spela spec länga varje kväll. Fortsätter det såhär kommer då jag fundera på att byta server. Vill helst vara på ett ställe där i stort sett hela guilden kan joina och komma till wvwvw områdena så det går att styra upp något vettigt och inte kaoz-zerga som det görs nu.

12 oktober 2011
1.524
0
76

Nithra skrev:
Vad händer/gör folk när ni når lvl 80? Köa 2h+ för WvWvW känns ju sådär spec vid casual spel när man inte kanske kan spela spec länga varje kväll. Fortsätter det såhär kommer då jag fundera på att byta server. Vill helst vara på ett ställe där i stort sett hela guilden kan joina och komma till wvwvw områdena så det går att styra upp något vettigt och inte kaoz-zerga som det görs nu.
Anet kommer att hålla på och fixa med WvWvW denna vecka eller nästa :)

10 oktober 2011
3.351
303
183

Köerna är buggade så det är svårt att säga hur illa det är, vi får se vad Arenanet kokar ihop. Vissa kvällar har jag kommit in direkt eller på 5 minuter, andra kvällar har det varit timmar i kö. Fortfarande mycket som buggar i spelet. Det gäller att inte "skita knäck" i förtid ;)

3 oktober 2011
630
0
56

Empha skrev:
Nithra skrev:
Anet kommer att hålla på och fixa med WvWvW denna vecka eller nästa :)
Prisa gudarna för detta.. vill som bara spela wvwvw men kötiderna är så långa att jag inte orkar sitta i flera timmar och vänta.

19 mars 2014
1
0
26

Spelar ni fortfarande på FSP servern? Spelar varje dag på min karaktär Pang Boom i gillet AoA? Hur kan jag ha missat det? haha

9 juni 2012
1.896
0
76

Vad jag vet är det fortfarande FSP. Inte lirat på länge nu dock.

10 oktober 2011
3.351
303
183

Rossa skrev:
Spelar ni fortfarande på FSP servern? Spelar varje dag på min karaktär Pang Boom i gillet AoA? Hur kan jag ha missat det? haha
Japp!

12 oktober 2011
2.009
0
76

Vi har ett par medlemmar med Nomad rank,spelar både med Ruthless och AoA.

9 maj 2016
298
147
108

Hej!

Sedan jag söker ett aktivare gille i gw2 (vid sidan om dem jag redan tillhör; har läst era regler vad gäller representation) och har kikat lite häromkring på sidan, fast jag har inte hittat någon information om hur pass strikt det är med vilken hemserver en tillhör (i mitt fall, Gandara).

Gäller allena Far Shiverpeaks för att kunna bli medlem? Min aktivitet i wvw har dalat på sistone vilket som (har inte deltagit i GvG-scenen på ett väldigt bra tag, i brist på grupp/intresse).

MrC

21 juli 2012
499
14
48

TofuTactics skrev:
Hej!

Sedan jag söker ett aktivare gille i gw2 (vid sidan om dem jag redan tillhör; har läst era regler vad gäller representation) och har kikat lite häromkring på sidan, fast jag har inte hittat någon information om hur pass strikt det är med vilken hemserver en tillhör (i mitt fall, Gandara).

Gäller allena Far Shiverpeaks för att kunna bli medlem? Min aktivitet i wvw har dalat på sistone vilket som (har inte deltagit i GvG-scenen på ett väldigt bra tag, i brist på grupp/intresse).
Hej, Du får ha vilken hemserver du vill. Vi har inget krav på att man spelar på Far Shiverpeaks. Server spelar mindre roll sedan vi fick megaservers i pve.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.090
Medlemmar
8.555
Senaste medlem
bal

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
5