Server vi spelar på: FAR SHIVERPEAKS [WvW]

2 oktober 2011
3.945
1
103
SV: Server vi spelar på: FAR SHIVERPEAKS

Edit: De har nu utökat serverkapasiteten.

---

Jag kan inte välja den servern för den är full säger dom, och väljer jag en annan server så måste jag betala för att flytta sedan.... Wolcker är hungrig och sur nu...... får se om de ändrar server statusen .... annars får de ett samtal ... eller 1000 av mig tills de fixar in mig....

Hittade detta på forumet:

https://forum-en.guildwars2.com/forum/support/bugs/World-Selection/page/1#post177078

Hi Regi,
We increased the number of servers, not the capacity of servers. If your wife is unable to transfer to the world you are currently on because it is full, you will either need to transfer to her world (if it has room), or you will both need to transfer to a world that has room for both of you.
och Far Shiverpeaks verkar vara full, vilket gör att de som inte redan har gubbar där kommer inte kunna spela där denna beta helgen, vet inte om detta gäller spelets efter release

30 maj 2012
499
0
41

Jag kan inte migga över dit, "Server full, cannot guest (not in BETA) and cannot transfer" :(

12 oktober 2011
1.524
0
76

Tur att man miggade sina gubbar till FS vid BW#1. Synd för dig Lunde, vi får hoppas att dem ökar kapaciteten till nästa BW (dem säger att de vill ha åtminstonde ett till innan release, vilket jag tycker är konstigt med tanke på att det är 45 levlar som inte allmänheten har testat)

9 juni 2012
1.896
0
76

Migrerade över dit så fort login problemen hade lagt sig :) Gissar på att FS blir servern även vid release? Isåfall gäller det att vara snabb.

25 maj 2012
116
0
41

om du har förköpt så har du ju 3 dagar "head start". borde inte vara några problem att få plats kan man tycka

4 april 2012
87
0
31

Någon som hört något om release datum ännu? Har inte pre-ordrat så bra med en månads heads-up ^^

2 oktober 2011
2.403
158
128

Keen skrev:
Någon som hört något om release datum ännu? Har inte pre-ordrat så bra med en månads heads-up ^^
Spelet kommer antagligen inte komma fören slutet av 2012 tidigt 2013

31 oktober 2011
613
3
58

Georg skrev:
Keen skrev:
Det enda jag hört, är att de planerar och ha 1-3 betahelger till. och spelet kommer att lanseras efter sista betahelgen. så man får väll hoppas :)

4 april 2012
87
0
31

Ozziriq skrev:
Georg skrev:
Keen skrev:
Det enda jag hört, är att de planerar och ha 1-3 betahelger till. och spelet kommer att lanseras efter sista betahelgen. så man får väll hoppas :)
Ja, Det är lite vag info gällande släppdatumet just nu verkar det som. :) Guild Wars 1 lockade mig inte men om Ruthless kommer satsa på 2:an ser det bättre ut. Sitter och sneglar lite lätt på Ranger klassen. ^^

20 november 2011
11
0
26

Längtar så grymt mkt tills detta spel kommer ut, körde på senaste Betan och gillar det riktigt mkt

4 oktober 2011
46
0
26

Det får gärna komma en beta weekend snart.

2 oktober 2011
3.945
1
103

Amedor skrev:
Det får gärna komma en beta weekend snart.
Japp jag har själv känslan att det borde komma något i juli men det är enbart en feeling ^^

2 oktober 2011
1.343
7
103

Gött att se att dom testar servrarna ganska mycket ^^ Då blir det förhoppningsvist bra i slutändan ^^ Tror inte jag har sett så här många stresstest eller beta test i något MMO tidigare :p

9 juni 2012
1.896
0
76

Jobbar till nio då så det blir lite stressigt. Stressa hem till ett stress test skulle vara ett stress test i sig, så det hoppar jag nog. Väntar till nästa BWE.

2 oktober 2011
2.403
158
128

Tror dem sakt att dem ska försöka ha en beta varje månat till att börja med.

2 oktober 2011
1.035
0
76

Får se om man kommer in på denna servern efter launch då:/

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.118
Medlemmar
8.571
Senaste medlem
Weylaz

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
47