Sea Of Thieves. Open world, co op, pvp, adventure.

484
46
58
Bra frågor!
Hoppas att några om inte alla frågor tas med :D
Tackar, ja jag gick gjorde en lång jävla lista. Jag tänker så här, de har nu ett spel som inte liknar något på marknaden och ALLA älskar spelet.
Bara fantasin som kan sätta gränser på hur mycket content de vill slänga in. De kan skapa ett sådan djup i gameplay utan dess like.
Vore jävligt synd om dom bara nöjer sig med bra grafik, åka båt, pew pew skepp strider och farma kistor.
Dom verkar dock lyssna på community så om vi som konsumenter SKRIKER och gör oss hörda så kanske dom lyssnar på oss.

Jag har en fråga som ni kanske kan svara på.

Köp av Sea of thives, PC ?
När jag letar för förboka på typ webhallen och alla andra butiker så kan man ju bara köpa XBOX ONE.
Så om man köper xbox one så kan man spela det på PC också?

Jag skall alltså köpa Sea Of Thives XBOX one?

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Tackar, ja jag gick gjorde en lång jävla lista. Jag tänker så här, de har nu ett spel som inte liknar något på marknaden och ALLA älskar spelet.
Bara fantasin som kan sätta gränser på hur mycket content de vill slänga in. De kan skapa ett sådan djup i gameplay utan dess like.
Vore jävligt synd om dom bara nöjer sig med bra grafik, åka båt, pew pew skepp strider och farma kistor.
Dom verkar dock lyssna på community så om vi som konsumenter SKRIKER och gör oss hörda så kanske dom lyssnar på oss.

Jag har en fråga som ni kanske kan svara på.

Köp av Sea of thives, PC ?
När jag letar för förboka på typ webhallen och alla andra butiker så kan man ju bara köpa XBOX ONE.
Så om man köper xbox one så kan man spela det på PC också?

Jag skall alltså köpa Sea Of Thives XBOX one?
Tjenare,

Jag kollade just med vår inköpare och du måste köpa det via Store (om du ska pre-ordra).
Man kan inte köpa Xbox One och få det som PC också.

Demander

Medlem
Medlem AoC
149
40
53
Tjenare,

Jag kollade just med vår inköpare och du måste köpa det via Store (om du ska pre-ordra).
Man kan inte köpa Xbox One och få det som PC också.
Vete fan hur man preordrar det ser väldigt knasigt ut i Store...

484
46
58
Någon som vet exakta release datum eller rättare sagt TID?
Tisdagen 20 Mars.

Klockan ?

00:01 ?

Eller är det typ så där som steam brukar göra kl 18:00, 19:00 ?

484
46
58
Idag 31 Juli, släpps stor ny update med nytt game play content.
Alltså mera INNEHÅLL till spelet, saker att göra.
Till sjös mina herrar!

Trailer:

Reactions: Molin