Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Sea Of Thieves. Open world, co op, pvp, adventure.

Morbidius 13 juni 2016

1. Hahaha.... Alltså, ser himla roligt ut. Speciellt om man är en kul grupp.

klippet är roligaste i slutet med all combat.

Någon som vet när detta släpps?
    Vill ha det NU!!

2. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.500
    261
    218
    Riktigt sugen på det, inget release date ännu. 2017 är det listat som :(

3. Britney

7.500
    261
    218
    Ännu mer taggad efter denna gameplay videon!

Kimprex gillar detta.
  4. Demander

Demander Medlem Medlem AoC

74
    19
    33
    Alpha test detta veckoslut Oo håller på att installera nu!

Britney gillar detta.
  5. Britney

7.500
    261
    218
    Say whaaaaaat! Nice, du får återkomma om hur det är. Jag är fan sjukt taggad för detta fortfarande, tror det kan vara ett perfekt spelkvälls spel :p

6. Bara säga grattis, jävla röta. Eller jag misstänker att jag inte får någon invite för att jag råka klicka i rutan med om man lagt upp något video på internet någon gång eller om man streamar, alltså jag min dumma jefvel klicka i något med " somtimes"... menat att jag la upp ett klipp på youtube på något jag designat själv och hade Copyright för typ 7 år sedan.
    Jag tror dom väljer bort alla som de misstänker kan läcka ut media om spelet.

Fråga är om du klickat i något liknande? Om inte så är det ju svaret solklart, att de väljer bort folk som är " aktiva " på internet m.m

7. Gummibrallan

Gummibrallan Medlem GW2 Medlem Destiny 2

157
    16
    63
    Har det kommit alfa till PC nu?

8. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem Destiny 2

2.622
    46
    138
    Efter den video blev jag också rätt nyfiken :D

9. Gummibrallan

Gummibrallan Medlem GW2 Medlem Destiny 2

157
    16
    63
    Har kört det på xboxen. Men var ganska tidig alfa då. Inte så mycket att göra. Men var riktigt kul

10. Demander

74
    19
    33
    Technical alpha... Spelade 30min är jättekul, blev uppäten av hajar ett par gånger och skjuten av skelett... Det var roligt att sno kistor från andra pirater och strida mot dem... De har ett inbyggt voicechat som funkade bra för mig. Vattnet ser riktigt häftigt ut... Jag har inte köpt något instrument än...

Last edited: 15 oktober 2017
    Britney gillar detta.
  11. Demander

74
    19
    33
    Att spela Valkyrians ritt på bogspröt var riktigt roligt =). Att få se sitt skepp sjunka efter en inte allt så lyckad eldstrid var mindre kul, men det här är ett riktigt roligt spel. För tillfället så är man 4st i en grupp som selgar super och slåss på det blå havet.

Last edited: 16 oktober 2017
  12. Ska bli intressant hur många som kan vara en samma server och vad max crew på sitt skepp kommer vara?

Vill ha detta spel!

Demander gillar detta.
  13. Demander

74
    19
    33
    Max besättning för tillfället verkar bara vara 4st men igår hade mitt skepp 4st "Vänliga" gäster som hängde med oss och hjälpte oss genom att tala om vad man skulle göra vid vissa ledtrådskistor... Det finns kistor som är markerade med kryss på karta och så finns det kistor som man måste lösa lite uppgifter för att hitta, dessa kistor är typ nedgrävda 5st steg sydväst om klippan men en sol på... Det här är definitivt ett spel jag vill ha i framtiden!

14. Britney

7.500
    261
    218
    Fasen va kul att höra. Finns det något clan/guild system?
    Vad finns det att göra utöver att hitta skattkistor? Det jag är lite orolig över är att man lätt blir trött på att "bara" leta skattkistor och att det inte finns något annat element i spelet.

15. Demander

74
    19
    33
    Man kan supa sig rejält full =) Man kan spela instrument Man kan göra livet surt för andra spelare genom att sänka deras skepp och/eller ta deras skattkistor... Fick förövrigt detta meddelande "You'll have access to every Alpha Play Session between now and launch, because now you're in, you're in!" Så alla ni som optat för att bli alfatestare kolla skräpposten!

Nemonz gillar detta.
  16. Britney

7.500
    261
    218
    Kollade, men hade inte fått något mail :(

Jo, men det är ju allt sidogrejer. Det känns som att det borde finnas något mer, missförstå mig rätt. Det är säker otroligt roligt, men jag känner bara på mig att efter 2 veckors spelande av att "bara" leta efter skattkistor så blir det lite repetitivt.

Hur som helst, så lär ju detta vara ett perfekt LAN / spelkvälls spel :D

17. Demander

74
    19
    33
    Osis att ingen invite hittat fram till dig :/ Havet är djupt och lockande det finns lite mini events som dyker upp lite varstans. Jag såg ett par fåglar kretsa över vad som såg ut som ett sjunket skepp och vi dök ner och utforskade det, tyvärr hittade vi inga skatter men det var en intressant upplevelse speciellt eftersom syret kan ta slut... Vi hittade även lite tunnor som låg och flöt med supplies...

18. Britney

7.500
    261
    218
    Det är nice att höra, för det är väl just det jag är lite orolig över.
    Men som sagt, jag ser verkligen fram emot det och det bli oavsett ett köp för min del :D

19. fan ingen invite i mailen.
    :(

Som spelet verkar nu så kan det ju bara bli bättre, som du sa det där med " bara " leta skattkistor, tror dom säkert lägger till något mer.
    Vad nu det skulle vara.

Typ slåss mot " Kraken", world events som dyker upp. Kanske lite som " raid" instance.

Britney gillar detta.
  20. Britney

7.500
    261
    218
    Det hade varit riktigt coolt med world events.
    Jag hoppas som sagt på lite mer, det måste nästan bli mer om det ska hållas vid liv.

Det som förvånar mig mycket med detta spelet är att det inte verkar synas så otroligt mycket. Det känns väldigt mycket under radarn, eller är det bara jag som känner så?

Hur som helst så blir det ett garanterat köp för min del :)

Dela sidan