Ruthless tribute to Darth Vader

10 oktober 2011
3.347
295
183

Ny site, ny kreativitet! Som de flesta av er vet har Ruthless sina ursprungliga rötter i Star Wars-franchisen, och vem är den odiskutabelt coolaste karaktären i Star Wars? En hint; det är inte Jar Jar Binks. Här kommer en Ruthless-hyllning till en av de bästa och mäktigaste onda karaktärerna i filmhistorien. Förhoppningsvis får Darth Vader en ny egen film i framtiden!

Spoilervarning för alla som inte sett Star Wars-filmerna. Sätt gärna en "like" om ni gillar den!

Missa inte att det finns ny läcker merchandise i Ruthstore! Alla vi som driver Ruthless gör det helt ideellt och all vinst på försäljning går till att bygga communityt ytterligare med tävlingar, LAN, serverkonton/omkostnader osv.

Själv har jag precis pimpat kaffedrickandet med skönheten nedan!

http://ruthless.se/pages/ruthstore/

Last edited:
24 augusti 2011
9.083
988
243
Det är ju fruktansvärt fint!
Själv ska jag införskaffa muggen snart, jag har dock kvar min limited edition från ett tag tillbaka :D
17521760_10209410127351575_104335425_o.jpg
Kanske blir något som jag drar in i shoppen snart.

1 september 2011
2.801
112
158
Yes, tyvärr är det så.
Ska se om det går att lösa egen text på kläderna i den andra shoppen.
Oww fasen vad tråkigt :(
Går ändå inte att lösa med nick ändå såg jag, se bild.

RL logga all the way :D Men att ha nick på kläderna förenklar väldigt mycket vid en del IRL träffar haha :D Samt ser väldigt proffsigt ut i mina ögon :D Så hade varit kul om de går att lösa.

Attachments

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
33