Ruthless nya hemsida + tävling

14 juni 2013
1.241
339
128
Vad jag önskar att se i framtiden på nya sidan ( om det går ):
* Helt klart en lättillgänglig Topplista för att se vilka som har mest/minst trofé-poäng här på Ruthless! :)
* Att man ska kunna ändra färg på linjen ( outline ) som går runt ens profilbild.
* Att "Statusmeddelanden" återfår sitt sanna namn Shoutbox. För igår när jag skrev där trodde jag först att det bara kunde ses om någon gick in på min profil och lurkade, då jag skrev det i min profil. Sen såg jag till höger på sidan att det jag skrev hamnade i "Shoutboxen".

Kommer inte på mer saker för tillfället :)

• Like
Reactions: Astorika
2 oktober 2011
510
7
78
Jag kollad runt lite o såg i delen där man kan ansöka på hemsidan, att dom olika fälten är lite väl dolda. Det jag menar är att dom inte har en skarp linje som bryter av vart dom olika fälten är. Kanske göra så det är en "box" istället?

https://gyazo.com/e7c2bad7a8a1edf20a0740d6b7df2143

Edit: Sidan är jävligt nice överlag! Nice work alla!

1 september 2011
2.823
121
158
Galet snyggt! Älskar också funktionen att kunna gilla inlägg :cool:

Förutom Steam så hade det varit grymt om man kunde lägga till eller länka sitt U-play samt Origin konto också :)

• Like
Reactions: Ironia
5 augusti 2015
10
3
3
Hittade en detalj som jag störde mig lite på.
Att man inte kan välja/se vilken klass och spec men har anmält sig som, ex: Healer, Tank eller Dps.
Detta gäller för egen del SWTOR.

Jag kan ju förstås vara helt ute och cykla här, kanske är jag som inte fattar bara hur man gör. o_O

3 juli 2013
285
38
73
Fan vad härligt, det ser riktigt bra ut :)

Jag hade gärna precis som Swindahl skrev, sett en lista med top 10 trophies :)

Finns det möjlighet att länka fler typer av konton än steam? Kanske Origin, Uplay, BattleNet?

2 oktober 2011
2.403
158
128
Grymt att den är klar. Mutcho snygg sida. Bra jobbat. Kan nog vara bra om vi lägger in en max storlek på signaturer så alla får samma storlek ^^

9 december 2012
934
92
88
Finns det möjlighet att ta bort bekräftelse förfrågan på att vill markera alla som lästa?
Eller åtminstone göra det till en checkbox som man kan ändra om man vill i profilen eller något?

• Like
Reactions: blueblood
9 maj 2016
298
147
108
  • Valt alternativ via Background Chooser sparas ej till nästa inloggning.
  • Går det att få alternativet till förhandsvisning av posten direkt istället för att behöva klicka på "Fler alternativ..."?
  • Samt två ting kring textsnittet:
1) Är jag ensam om att tycka att texten verkar lite hoptryckt/tecknen något tjocka? Upplevdes smetigt med större textstycken, och efterfrågar lite tester av mer luft mellan tecknen; sen att texten är starkt kontrasterande mot den mörka bakgrunden kan också få den att verka "flyta ut", likt en gatlampa sett från avstånd en mörk natt medan du sitter i bil (fast sen så kan vi skylla på att mina ögon är lite åldriga och ansträngda; 116 års ålders tar ut sin rätt).

2) Ariel och Tahoma ser ut att vara av samma snitt.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.185
Medlemmar
8.613
Senaste medlem
SkepparnJr

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
19