Ruthless julkalender 2018

24 augusti 2011
9.055
962
243
Nu är julen snart här igen och vad vore en jul utan lite julkalendrar och en otroligt fin jul-logga(ctrl+f5)!? (Tack för den fina loggan @Georg )
Naturligtvis ska Ruthless har en liten julkalender med fina priser!

Vi kommer att köra veckovis med enklare tävlingar som inte kräver allt för mycket prestation, vi vet hur jobbigt det är med alla dessa jävla rim-tävlingar ;)
Alla tävlingar kommer att postas i denna tråden (om jag inte ändrar mig vid senare tillfälle :wizardmale:).

Först ut är vår (klassiska?) jultävling där man ska göra om sin avatar (nuvarande) till något juligt.
Till exempel:
upload_2018-12-3_20-25-11.pngupload_2018-12-3_20-28-35.png

Skriv även en kommentar här på nyheten samt en förebild!

Pris - Inet presentkort 100 kr:eek: (stort tack @Swindahl )

Attachments

Last edited:
  • Like
Reactions: Georg
15 september 2013
322
72
78
Hästen fick på sig en julfluga, jultröja och en mössa!

Last edited:
18 januari 2014
10
6
28
Snapchat-1507374707 - Copy (2).jpg ----> ruthless_profile_picture_christmas_2018.jpg

Hatt? Tomteskägg? Kunde inte bestämma mig, så det blev lite av allt.

Last edited:
  • Like
Reactions: Molin

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.886
Medlemmar
8.414
Senaste medlem
RandallWaw

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
24