Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Ruthless i Destiny 2

iShot 27 maj 2017

1. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

1.013
    134
    123
    Ruthless i Destiny 2
    Som dem flesta säkert redan vet så kommer den efterlängtade uppföljaren till Destiny 2 i år.
    Och självklart ska Ruthless resa sin fana och expandera med en helt ny sektion för Destiny 2, där vi kan hypa, diskutera, dela med oss av nyheter och massa annat!​

Ansök till Guildet
    Du kan ansöka till Guildet redan idag! Klicka här!

Vad är Destiny?
    Destiny är ett Action-RPG som spelas ur ett förstapersonsperspektiv. Det har 3 olika spellägen som inkluderar en rik Single player campaign, där du återupptar striden mot ”The Darkness” i hopp om att rädda mänskligheten.
    Ett Coop mode där du kan ta dig an fienden tillsammans med dina vänner i två olika lägen, Strikes som är ett 3 spelaruppdrag, och Raids där du tillsammans med 6 andra spelare tar dig an Destinys ultimata PvE utmaning.
    Ett PvP mode där du, tillsammans med 3 andra spelare tar dig an den svåraste fienden av dem alla, andra spelare i ett 4v4 team deathmatch läge.

Men när kommer det då!?
    Spelet släpps till Xbox och PS4 den 8/11, datum för PC får vi veta inom kort!

Officersroller
    Till en början kommer två officersroller att vara tillgängliga för dem som är intresserade.
    Innan release så är en officers uppgift att hålla sektionen aktiv, delta i diskussioner och dela med sig av intressanta nyheter, fanart, skriva artiklar och liknande.
    Om du är intresserad av en officersroll så kan du skicka ett PM till mig med lite information om dig själv.

Quue, blueblood, Britney och 1 annan gillar detta.
  2. Sabot

Sabot Medlem Minecraft Medlem Donator Destiny 2 RuthSub

914
    35
    68
    Var inte Destiny lite av en flopp? Eller inte flopp kanske men... typ det var repetitivt, grindigt, blev fort gammalt liksom? Du som självutnämnd officer - utan att visa upp kvalifikationer, I might add - får ju ta och sälja tvåan nu! :D

3. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

1.013
    134
    123
    En flopp var nog lite att ta i, men det fanns en hel del som kunde förbättrats! Vilket utvecklarna har lovat att göra med uppföljaren.
    Bah, kvalifikationer, sånt nonsens, kappa ;)

4. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem Destiny 2

2.652
    52
    138
    Lirade ju aldrig 1an, så man kanske borde ta upp 2an då och testa iaf när det släpps till PC om det gör de inom rimlig tid inom konsol släppet :)

Britney gillar detta.
  5. Woolai

Woolai Medlem

129
    1
    43
    Ungefär den uppfattning jag fick om spelet, sen var det väl en PS3 bara release. Spelar bara på PC :)

6. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.640
    314
    218
    Det skrevs mycket i medierna om att det var en flopp. Men jag som jobbat med titeln ser att det fortfarande finns många spelare och rent ekonomiskt var det verkligen inte en flopp ^^

7. Zita

Zita Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

125
    12
    63
    Blir definitivt ett köp för mig, ser fram emot att lira lite destiny med er! :D

8. groolay

groolay Skribent Medlem Destiny 2

295
    4
    68
    Kommer med all förmodan köpa och testa det om reviews verkar positiva. Sen om det är något och ha sen är väl en annan femma : P

9. Mannii

Mannii Medlem Destiny 2

217
    7
    43
    Knappast en flopp i alla fall. Var ju den mest säljande nya IP:n någonsin, sen kom ju The Division (skillnaden är väl att Destiny har överlevt till skillnad mot alla andra RPGn och deras communities). Destiny är ju fortsatt ett av de största RPG-spelen (är ju dock en shooter lika mycket som ett RPG) vad gäller content på Youtube och Twitch. Sen har ju spelet utvecklats och blivit bättre. Det hade ju sina mörka dagar, men spelarna återvände ju positiva hela tiden. Vad som är grindigt och repetitivt är väl en smaksak. Jag har alltid tyckt att Destiny varit lite väl utmanande för solospelare och har tvingat oss att alltid kunna spela med minst 5 vänner för att ta sig igenom End game content etc. Raidandet ska vara riktigt bra (jag har aldrig tagit mig igenom en hel raid, men de bossfighter jag hittat randoms till så har de varit väldigt strategiska och roliga att göra i en grupp som kommunicerar bra).

Jag har inte varit något fan av Destiny, men har alltid uppfattat det som helt sjukt populärt och att core-spelet hela tiden växt, både RPG-aspekten, gameplay-wise och Lore. Nu när uppföljaren kommer till PC/Battle.net i år dessutom så kommer det ju explodera. Så flopp är det nog inte.

10. Mannii

Mannii Medlem Destiny 2

217
    7
    43
    Destiny har sedan release (och sedan till next-gen) funnits till följande plattformar:

Xbox 360, Playstation 3, Xbox One, Playstation 4.

Destiny 2 kommer bara finnas till Xbox One, Playstation 4 och PC (kommer vara ett Battle.net spel tillsammans med World of Warcraft, Starcraft, Overwatch, Hearthstone, Heroes of the Storm och Diablo 3)

Dela sidan