Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Ruthless fyller 7 år!

Britney 30 juni 2017

1. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.640
    314
    218
    Då var vi här igen, ytterligare ett år har passerat och Ruthless blir ett år äldre, hela 7 år är Ruthless idag.
    När jag tänker efter på resan som gått så är det nästan lite sjukt vad som åstadkommit med Ruthless genom åren. Nedanför kan ni läsa en snabb recap om vad som hänt sedan starten av Ruthless.

2010 startade Ruthless som ett svenskt SWTOR guild med dåvarande namnet "Swedish Guild Project", även kallat SWETOR.
    Ruthless växte snabbt efter sin etablering, spelkvällar och IRL events stod på agendan för det mesta inför väntan av SWTOR.
    Innan man beslutade sig om att kalla sig Ruthless hade man en omröstning, Ruthless vann med bara 1 röst, andra plats kom Generation Fett.

Under årets gång växte vi med drygt 800 medlemmar innan SWTOR launchen.
    Vid launch kände många att SWTOR inte var det spelet som man hade förväntat sig och därmed så blev Ruthless så småningom ett multi gaming community.

Idag så är vid över 7000 medlemmar och vi finns i diverse olika spel, både MMO och annat.
    Det har varit en fantastisk resa och jag ser fram emot fler roliga år tillsammans med er alla!

Vill du vara med och utveckla Ruthless? Eller har du förslag och idéer?
    Kontakta mig via PM, vi tar gärna emot mer hjälp och idéer för att utvecklas och fortsätta vara Sveriges bästa spelgemenskap.

Qliyo, Voorhees, BlackVanillaTea och 3 andra gillar detta.
  2. Mannii

Mannii Medlem Destiny 2

217
    7
    43
    Ruthless i Swtor gjorde verkligen skillnaden för mig. Hade aldrig ens varit i närheten av att stanna så pass länge i ett och samma spel om det inte hade varit för den fantastiska guild Ruthless var från vanilla Swtor till och med hela Shadow of Revan-expansionen. Med 320 days played i Swtor är troligtvis mer än hälften i Ruthless. En fantastisk och jävligt underhållande tid. Tack till alla inblandade som var med i Ruthless Swtor-del under dessa år. (2011-2015)

Kimprex, Shoan och Britney gillar detta.
  3. Sabot

Sabot Medlem Minecraft Medlem Donator Destiny 2 RuthSub

914
    35
    68
    Grattis! Och får nästan passa på att både gratta och tack Britney och alla andra som hjälpt honom hålla igång allt genom åren... hade definitivt inte varit vad det är idag utan alla som tagit ansvar för det hela! Puss på er!

Kimprex och Britney gillar detta.
  4. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem Destiny 2

2.652
    52
    138
    Grattis till oss :D Och med en evig undran, var hade vi varit idag om Generation Fett vunnit? :p

Britney gillar detta.
  5. Verinus

Verinus Administrator Ledning Medlem Donator RuthSub Officer AoC Medlem AoC

935
    43
    88
    Jag kommer ihåg när vi Pirates of the burning sea innan Swtor launchen. Och där Britney fick sitt nick :D. Vilka minnen jag har ifrån Ruthless och vilka människor jag har träffat. 7 år till!!!!!!!

6. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Donator Officer AoC Medlem AoC

152
    67
    68
    Har endast haft en kort historia i Ruthless, hittills inom enbart en sektion (GW2) fast hoppas kunna hjälpa till ytterligare inom det community som etableras alltmer inför Ashes of Creation. Tills dess så ser jag fram emot hösten i GW2 då vi förhoppningsvis kan inleda med fler regelbundna events, vid sidan av Guild Missions.

Trots min korta tid så har resan varit glädjefylld, och njutit av en vänskaplig och respektfylld filosofi från er. Är glädjande att ha sett hur Ruthless sedan länge haft en stabil grund att stå på, och att det verkar bara gå starkt framåt. Har varit ett sant nöje!

Kimprex, Draxx och Britney gillar detta.
  7. Zeeshan

Zeeshan Moderator Crew Medlem Destiny 2 Officer Destiny 2

256
    24
    63
    För oss som inte var där, hur fick han sitt nick?

Det har varit en rolig tid med Ruthless, med både ingame och IRL events! Nu hägrar lite Stockholms träffar på sensommaren till hösten, vi ska bara få tummen ur och lägga upp events!

8. Shoan

Shoan Medlem Medlem AoC

824
    33
    68
    Bara en tidsfråga innan Britney bestämmer sig för att ha en medlemsrensning och kicka alla inaktiva + mig som är inloggad. Din jävel.

Sköna år har vi haft era nördar.

9. donbatti

donbatti Medlem Medlem AoC

961
    4
    58
    Grattis Ruthless! :)

10. Georg

Georg Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Medlem AoC

2.240
    80
    113
    Gratz nu kör vi på 7 år till!

11. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.640
    314
    218
    Haha, kort historia så när jag joinade första gången så hoppade jag in på Mumble för att lira lite med gänget. Alla satt och spelade Pirates of the Burning Sea. Så jag hoppade ju med på det också naturligtvis.
    När jag skapade karaktären så frågade jag om vi körde seriöst ellet på skoj, och samtliga svarade på skoj. Så jag skapade min karaktär och döpte den till Britney Spearz.

Zeeshan och Kimprex gillar detta.
  12. Ebanon

Ebanon Medlem Destiny 2 Medlem AoC

1.781
    15
    78
    Träffat flera fantastiska personer via Ruthless. Tack till Sviinet som starta oss back in the day men framför allt ett ännu större tack till Britney och alla officerare och alla i ledningen som gjort att vi utvecklats till det vi är idag. Och till sist så vill jag säga till Kattungen: jag saknar dina krönikor/artiklar.

13. Quue

Quue Medlem Destiny 2

1.185
    20
    103
    Ett år till på nacken. Grattis Ruthless! Har varit riktigt kul att se hur communityn växt under de senaste 7 åren.

Dela sidan