Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Ruthless @ Cinema: Star Wars: The Last Jedi

Zeeshan 17 september 2017

?

Vart vill du gå och se Filmen?

1. Stockholm

57,7%
  2. Göteborg

26,9%
  3. Malmö

15,4%
  1. Zeeshan

Zeeshan Moderator Crew Medlem Destiny 2 Officer Destiny 2

256
    24
    63
    Hej mina vänner!

Nu närmar sig mörker kylan och med det hoppas vi på att samla ihop oss som traditionen bjuder; till ett Ruthless biobesök.

Det handlar så klart om Anakin och hans familj!

Men istället för att organisera ett event enbart i Stockholm tänkte vi testa och lägga det på fler platser och se intresset!

Så rösta för vart du vill se den så kanske vi kan lägga den på fler platser! Vi har nu kört på de 3 största städerna men ni får gärna kommentera och förslag på andra orter att se filmen så kanske ni får med er några andra från Ruthless dit!

Stockholm:
    https://www.ruthless.se/threads/star-wars-stockholm.17861/

Göteborg:
    https://www.ruthless.se/threads/star-wars-the-last-jedi-göteborg-15-12-20-45.17860/

Zishan "Together @ Cinemas" Ahmad

Last edited by a moderator: 13 december 2017 kl 11:16
    thomashagstrom, BlackVanillaTea och Draxx gillar detta.
  2. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.640
    314
    218
    Kommer bli hur bra som helst!
    Göteborg kommer garanterat ha ett event för detta!

3. Zeeshan

256
    24
    63
    Stockholm med! Nu håller vi tummarna för Malmö!

Hoppas vi får intresse där och att någon vill leda våra fanor där!

4. Ljungen

Ljungen Medlem BDO Medlem Officer BDO

444
    31
    28
    Själv kommer jag att gå med fru och dotter på denna :)

5. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem Destiny 2

2.652
    52
    138
    Representerar Skåne!

6. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

1.013
    134
    123
    Jag är lätt på i Göteborg!

7. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Donator Officer AoC Medlem AoC

152
    67
    68
    Hade varit kul med events närmare Malmö-hållet och därmed kunna vara med på en första IRL-träff, fast lär se just denna film med vänner och/eller familj istället för med RL. Tackar dock för omtanken för oss i söder :)

8. Shoan

Shoan Medlem Medlem AoC

824
    33
    68
    Det är bara att starta en tråd och köra på.

9. Britney

7.640
    314
    218
    Lite off-topic, men precis som Shoan skriver så är det bara att starta en tråd egentligen.

Jag hjälper väldigt gärna till med att fixa banners, promota på facebook och första sidan. Bara att rycka tag i mig på TS eller skriva PM :D

10. BlackVanillaTea

152
    67
    68
    OFFTOPIC: Jorå, gäller bara att komma på ett event som lockar tillräckligt många, samt kanske kan kompromissa avståndet för att få ihop något kul längs västkusten mellan både dess norr- (Göteborg) och söderpunkt (Malmö). Tål att tänkas på :D

ONTOPIC: Mah da forfe be wif ya

11. Zeeshan

256
    24
    63
    För att förtydliga, det är inte tänkt att om Stockholm får flest röster kör vi bara där! Utan alla platser som får ihop till en grupp intresserade lyfts fram till ett event!

Kommer ni med förslag på andra orter och är några stycken så meddela oss så kan vi lägga upp fler events vid tillfället så kanske ni får med Er en eller fler Ruthlessare!

Så varje ort som får röster och någon som vill hålla i bollen så kör vi!

Britney gillar detta.
  12. Shoan

Shoan Medlem Medlem AoC

824
    33
    68
    Dejalla Zishan, sluta bygga bomber och fixa ett event för oss lite finare folk i den fina huvudstaden

13. Britney

7.640
    314
    218
  14. Zeeshan

256
    24
    63
  15. Zeeshan

256
    24
    63
    SpoilerAlert: Enligt regisören kan vissa fans finna att trailern spoilar för mycket! Med det sagt, för Er som tittar på trailern.... Enjoy!!!

Nu när det närmar sig kom en trailer!

16. Britney

7.640
    314
    218
  17. thomashagstrom

thomashagstrom Medlem Destiny 2

5
    1
    21
    Lurat ditt minn måttligt intresserade fru och vänner. Blir full Jedi outfit på IMAX MoS Sthlm. Syns där?

Kimprex gillar detta.
  18. Zeeshan

256
    24
    63
    Vad händer efter att trilogin har visats, och Solo filmen gått? Jo en film till men sen då? Inga mer Ruthless at the Cinema?

Inte om man läser på SF!

Denis Villeneuve näste man att regissera en Star Wars-film?

Tidigare i november kunde Disney och Lucasfilm bekräfta att det blir ytterligare en trilogi i Star Wars-sagan. The Last Jedi-regissören Rian Johnsson kommer utveckla den kommande trilogin samt skriva och regissera den första av filmerna.

Nu kan han få kreativ förstärkning. I veckan berättade Denis Villeneuve, mannen bakom Blade Runner 2049, i podcasten Happy Sad Confused att han drömmer om att få chansen att göra en fristående del i rymdsagan.

– Det är något som skulle locka mig. Jag skulle vilja se något som Rogue One, som var ett mycket intressant försök att lämna mallen. Jag tycker det skulle vara en fantastisk idé att få utforska en ny del av galaxen, det är något jag skulle vara öppen för, säger han.

Villeneuve tillsammans med Johnsson skulle ju onekligen vara en intressant kombination.
    Så en fristående Trilogi till? Kanske runt Darth Malgus och gänget, man kan önska eller hur?

BlackVanillaTea gillar detta.
  19. BlackVanillaTea

152
    67
    68
    Blir väldigt lycklig ifall vi kommer att få se fler filmer i Rogue One-stil.

Zeeshan gillar detta.
  20. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem Destiny 2

2.652
    52
    138
    +1 på den, hade också gärna sett något ifrån den gamla tiden, The Old Republic så att säga.
    Historien om Darth Revan och Darth Malak hade ju varit en dröm att se på film :heart_eyes:

Zeeshan gillar detta.

Dela sidan