Red Dead Redemption 2

5 november 2013
540
227
103
PC???
Hade varit väldigt trevligt om det nu kommer till Pc :)
Men är lite trött på att "Rockstar" tar sån jävla tid på sig att släppa en "PC-versionen " om det nu kommer en

Red Dead Redemption 2 släpptes hösten 2018 och vi börjar närma oss slutet av 2019 nu

• Like
Reactions: Molin
24 augusti 2011
9.083
988
243
Hade varit väldigt trevligt om det nu kommer till Pc :)
Men är lite trött på att "Rockstar" tar sån jävla tid på sig att släppa en "PC-versionen " om det nu kommer en

Red Dead Redemption 2 släpptes hösten 2018 och vi börjar närma oss slutet av 2019 nu
Pengar =)

24 augusti 2011
9.083
988
243
Haha vafan :D

Sjukt taggad för detta iaf, blir via Rockstars egna launcher tror jag. Hade hoppats på Steam, men i och med (om jag tolkar det rätt) att man måste köra deras launcher ändå så spelar det ingen roll för mig

• Like
Reactions: stubbkrossen
13 mars 2014
496
50
58
Haha vafan :D

Sjukt taggad för detta iaf, blir via Rockstars egna launcher tror jag. Hade hoppats på Steam, men i och med (om jag tolkar det rätt) att man måste köra deras launcher ändå så spelar det ingen roll för mig
Hahahaha.... VA!?
Så om man startar spelet via Steam så måste man ändå starta det IGEN via deras Rockstar launcher..... HAHAHAH.... WTF!?

Vad fan är då själva poängen att ens köpa det via steam?
VA!?

24 augusti 2011
9.083
988
243
Hahahaha.... VA!?
Så om man startar spelet via Steam så måste man ändå starta det IGEN via deras Rockstar launcher..... HAHAHAH.... WTF!?

Vad fan är då själva poängen att ens köpa det via steam?
VA!?
Tror att det är så miaf

Men det är ju ingen skillnad till hur det är med t.ex. GTA 5 ju :D?
Är ju social club som gäller där.

• Like
Reactions: stubbkrossen

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
25