Red Dead Redemption 2

Draxx

Administrator
Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
3.322
278
183
Haha, grymt bra!! :joy::joy::joy:

Jag kanske får omformulera mig till "jag tycker inte det är värt att vänta på en hypotetisk PC-version för att få bättre grafik, när PS4-versionen fungerar så fint för mig" :p

Sitt där med monokel och sura ni, jag ska dra ut och råna ett tåg :p:kissing_heart:

Shoan

Medlem
Medlem AoC
876
62
73
Hahahha Swindahl!

Spelet är vackert, skönt och kul att lira. Dock så har jag samma känsla när jag spelar det som jag hade under 1an.

• Like
Reactions: Swindahl
488
49
58
Haha... fan vad alla har roliga bilder och klipp!
Mycket underhållande!
Swindahl, du är en mästare :D

" 31 december 2019 till PC "...... va fan ska vi riktiga spelare få vänta så länge.
1 år .... kom igen , vill inte tro att det datumet stämmer.
Ruttet om så är fallet.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.936
918
243
Haha... fan vad alla har roliga bilder och klipp!
Mycket underhållande!
Swindahl, du är en mästare :D

" 31 december 2019 till PC "...... va fan ska vi riktiga spelare få vänta så länge.
1 år .... kom igen , vill inte tro att det datumet stämmer.
Ruttet om så är fallet.
Hehe, det var en Placeholder som Media Markt hade på sin sida.
Så tror inte att det stämmer alls. Tror snarare någon gång i Q2 2019.

Shoan

Medlem
Medlem AoC
876
62
73
Online är här, och det suger hästballe. Ekonomin är så fucked up att man ska tvingas köpa för irl cash (om man inte grindar 7h/dag/månad). Rockstar och take2 är dom nya EA. Är så besviken.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.936
918
243
Hmm är detta en Fejk video eller inte ?

Ser fan ganska legit ut, om inte annat har personen i fråga lagt ner en jävla massa tid på just menyn. Att den ska se ut som på PC (hover osv).
Det enda som ser konstigt ut, nästan som en kontroll, det är musrörelsen.

• Like
Reactions: Astorika

Lerb

Medlem
Donator
RuthSub
311
66
78
Uppdatering på FZ:

"[Uppdatering] (Tack till @smuts för tipset)

DSOG
rapporterar att samma användare under gårdagen även "läkte" information om att Super Mario Sunshine är på väg till PC och att även det ska vara exklusivt till Epic Store. Det låter inte särskilt troligt, så risken är överhängande att "läckan" om Red Dead Redemption 2 också är rent påhitt."

Super Mario Sunshine på PC, och på inte mindre än Epic Store... Jomenvisst

Ebanon

Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
1.873
94
88
Uppdatering på FZ:

"[Uppdatering] (Tack till @smuts för tipset)

DSOG rapporterar att samma användare under gårdagen även "läkte" information om att Super Mario Sunshine är på väg till PC och att även det ska vara exklusivt till Epic Store. Det låter inte särskilt troligt, så risken är överhängande att "läckan" om Red Dead Redemption 2 också är rent påhitt."

Super Mario Sunshine på PC, och på inte mindre än Epic Store... Jomenvisst
Hade ju sett fram emot en ny Swindahl rant. :innocent:

Men om det är ett spel Epic ska kasta pengar på att få exklusivt så är det väl detta., då varken ettan eller Red Dead Revolver kom till PC.
Jag spelade aldrig klart RDR2 på PS4 då jag spelade till akt 3 och sedan tänkte: jag väntar på PC releasen....Får väl kanske spela klart det på konsolen.

Swindahl

Medlem
Donator
1.225
325
128
Hade ju sett fram emot en ny Swindahl rant. :innocent:
Jaja, inget är skrivet i sten ännu, du kanske får höra mitt rant.. väldigt snart haha :D
Nej men det är ju sjukt detta.. tidsfråga innan EA ba "ÅÅÅÅÅHHHH ZHÅÅ BÅÅÅSTE VI BÄÄÄ GÖAAA!! BAN KAN SCHÄNA PENGAR UUUH!".
Sen är hela karusellen igång, tvi!!!

( Fick bli ett minirant så du kan hålla dig tills jag tar i ordentligt! haha )

• Like
Reactions: stubbkrossen