Red Dead Redemption 2

10 oktober 2011
3.347
295
183
Ser otroligt lovande ut
Stor värld
Massor av aktiviteter
Variation i spelstil

Ser fram emot någon multiplayer-info också

Detta spel kommer att sluka tid.... och jag har inte ens spelat klart nya God of War än + nya WoW-espansionen kommer och Guild Wars 2-uppehållet upphör nästa vecka + plus jag lirar Overwatch med en fast grupp. SO MUCH GAMING SO LITTLE TIME

10 oktober 2011
3.347
295
183
Av tidigare Rockstar-spel att döma kommer det ju att komma till PC, frågan är om du orkar vänta? :D

Själv blir det PS4 :)

24 augusti 2011
9.083
988
243
Ja, det är den stora frågan.

Kommer eventuellt att köpa det, men mer för att få lite boost på Onlinedelen och hoppas på att det är likt GTA att man delar karaktär på Onlinedelen.
Beror ju även på hur Online kommer fungera naturligtvis :D

2 oktober 2011
1.045
128
103
Ja, Rockstar är ju iaf inte dumma i huvudet, så det lär dyka upp till PC tids nog. Annat kan man ju säga om Sony och deras jävla inställning till att tjäna pengar... "nä Sony gör bara spel till PS4. Ni andra plebs luktar illa och era pengar är säker fejk." Ja men dra åt helvete då Sony. Hoppas det går bra att förklara för aktieägarna att ni inte sålde tillräckligt med extra PS4or för att täcka vinsten ni hade gjort att lansera på PC och Xbox med.

Ja, jag är lite salty över att Spiderman bara kommer till PS4.

• Like
Reactions: Shoan and Molin
1 december 2011
1.296
76
113
Ja, Rockstar är ju iaf inte dumma i huvudet, så det lär dyka upp till PC tids nog. Annat kan man ju säga om Sony och deras jävla inställning till att tjäna pengar... "nä Sony gör bara spel till PS4. Ni andra plebs luktar illa och era pengar är säker fejk." Ja men dra åt helvete då Sony. Hoppas det går bra att förklara för aktieägarna att ni inte sålde tillräckligt med extra PS4or för att täcka vinsten ni hade gjort att lansera på PC och Xbox med.

Ja, jag är lite salty över att Spiderman bara kommer till PS4.
Du får komma över och spela det hos mig istället med Ebanon

24 augusti 2011
9.083
988
243
  • Like
Reactions: Lerb and Shoan
5 oktober 2011
48
11
48
Ligger ett exemplar hos webhallen med mitt namn på det... Ibland, bara ibland önskar man att tiden gick ännu snabbare än den gör.

15 september 2013
324
73
78
Blir lite "blöt i röven", som jag brukar säga, varje gång jag kollar trailers för detta spel. Fick bli en förhandsbokning till Ps4 - står inte ut att vänta tills eventuell PC release.

24 augusti 2011
9.083
988
243
Blir lite "blöt i röven", som jag brukar säga, varje gång jag kollar trailers för detta spel. Fick bli en förhandsbokning till Ps4 - står inte ut att vänta tills eventuell PC release.
Är lite inne på samma spår faktiskt... Dock svårt att välja, känns ju som man går in i Rockstars "fälla" :D

28 augusti 2011
1.924
115
103
Enligt den här artikeln https://www.fz.se/artikel/277950-fz-oraklet-ja-red-dead-redemption-2-kommer-till-pc så är det troligt att RDR2 kommer till PC men jag vill inte vänta så jag har redan förbokat spelet. Stor chans att det blir ett dubbelköp, först på PS4 och vill jag spela RDR2 online i framtiden blir det nog på PC. Är det så bra som jag hoppas så vill jag stöd köpa det på PC så de släpper fler titlar tidigt på den platformen.

1 september 2011
2.801
112
158
Korkat att de inte släpper till alla plattformar samtidigt. Borde vara ett krav i min mening.
Går ju att jämföra mot BF2's pengafiske, allt för att tjäna pengar, och utnyttja de som älskar titeln men inte vill få spoilers.

9 december 2012
927
87
88
Det här spelet är den enda anledningen jag funderar på mus/tgb till PS4...
Väntar med bokning ett tag till.

14 juni 2013
1.236
336
128
Med tanke på hur bra GTA blev till PC trots väntan härdar jag ut.
Spoilad här och där blir man ju säkert men det är de värt.
Blir RDR Online lika bra som GTA så är det LÄTT värt.
Med tanke på att de fortfarande gör saker till GTA Online så blir nog detta kanon! :D

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
29