Red Dead Redemption 2

2 oktober 2011
881
65
73
Nu är det officiellt, Rockstar håller på med Red Dead Redemption 2.

Än så länge så har de bara nämnt release till Xbox och Playstation, alltså inget om någon PC-release.

Länk till deras FB-PostLänk till den officiella Red Dead Redemption 2 sidan:http://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/

Så vad tror ni gott folk? Vad vill NI ha med i spelet? Jag själv hoppas på en liknande GTA V variant med att storyn delas upp på 2-3 personer. Alternativt skulle ju vara en prequel så man får lira mer som Mr. Marston.

1571564701238.png

Last edited by a moderator:
9 december 2012
927
87
88
SV: Red Dead Redemption 2

Kanon! Gillade RDR 1.

Jag gillade inte 3 personers varianten som GTA V har, jag föredrar en huvudperson som man skapar lite mer känsla för.

Jag hoppas verkligen på en PC release då jag siktar som en stormtrooper med handkontroll.

• Like
Reactions: Kimprex
2 oktober 2011
881
65
73

Trailer kommer att släppas runt 17:00 svensk tid på torsdag enligt Game Reactor. Jag kan inte det här med EST osv osv osv så låter någon annan ta hand om den delen :b

24 augusti 2011
9.083
988
243

Mums, hoppas verkligen på PC release jag med.
Vad är det med Rockstar och PC?! Det gick ju hur bra som helst med GTA 5, fick ju löjligt mycket försäljning. Borde dom inte ha lärt sig?!

2 oktober 2011
881
65
73

Britney skrev:
Mums, hoppas verkligen på PC release jag med.
Vad är det med Rockstar och PC?! Det gick ju hur bra som helst med GTA 5, fick ju löjligt mycket försäljning. Borde dom inte ha lärt sig?!
Man tycker ju det, men lowlife-spelkonsolanvändare måste ju också få något...

2 oktober 2011
881
65
73
Rockstar väljer att skjuta upp releasen till våren 2018. Detta eftersom att Rockstar inte är efterblivna och släpper halvfärdiga spel.

24 augusti 2011
9.083
988
243
Rockstar väljer att skjuta upp releasen till våren 2018. Detta eftersom att Rockstar inte är efterblivna och släpper halvfärdiga spel.
Ja, det är respekt gentemot Rockstar, dom vet vad dom håller på med!

• Like
Reactions: Shoan

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
29