Reaper

8 maj 2014
168
3
43
Vad säger ni necro spelare.

Vad tycker ni om den nya elite speccen reaper? och hur tycker ni det funkar att köra melee necro?

30 juni 2013
10
0
26
SV: Reaper

Jag har inte testat så mycket men hade svårt för känslan att köra greatsword, så jag behåller min scepter/dagger + staff ett tag till! Dock gillar jag nya shrouden. Det känns aningen bättre att ha en extra HPbar att ta ifrån om man ska in i gröten och meleea med light armor... Vi får se när jag får tid att sätta mig in i/räkna på någon greatsword build som känns vettig.

11 november 2015
1
0
1
SV: Reaper

Det här är den build som jag kör med i pve och spvp:
http://gw2skills.net/editor/?vRAQJARWnMbC12gdbCG3A0biFcBLuK2FLjUdh4wzC6qFAaBA-TphBABAcEA64BAAfZANOEAWcBA4Z/BA

Känns riktigt stabil, bade attackmässigt och defensivt. Max chill duration/application, snabb vulnerability och life force build up och riktig grym skada speciellt i Reaper's Shroud. Greatsword är lite langsam, men använder den mest för vulnerability och CC inför Shroud Nuke eller Gravedigger spam när nagon är under 50% eller downed. När jag behöver spela defensivt byter jag till Staff, Chill to the Bone med Sigil of Hydromancy ger en Chill duration pa 10.25 sekunder :)

Experimenterar fortfarande lite i PvE, speciellt mellan 50% crit i shroud eller Dhuumfire.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
15