Raidträning sign-ups

Diskussion i 'Guild Wars 2' startad av Snossi, 2 december 2018.

1. Snossi

Medlem Medlem GW2 Officer GW2

Mottagna gillanden:
    9
    Trofépoäng:
    28
    Eftersom intresset var stort senast kommer vi att köra en vända till nu på Torsdag den 6/12, kl 20. 00.

(Egentligen skulle kanske detta ligga under "events", men funktionerna där är något begränsade och vi vill vara säkra på att alla är införstådda med vad som gäller - därför blir det en tråd istället!)

Läs gärna föregående tråd - "Dags för Raid-träning!" - om ni inte redan gjort det för att få all nödvändig information. Denna tråd är för anmälan - svara här om ni kan/vill vara med och vilken klass ni i så fall tänker spela. För att undvika förvirring kommer endast anmälningar gjorda i denna tråd att räknas.

Det vi framför allt vill framhålla är att det här är TRÄNING och att huvudsaken är att alla får en chans att vara med - därför ger vi förtur åt dem som anmält sig vid föregående tillfälle men inte fått plats.

Rätt gruppkomposition är nödvändig och därför måste chronos och helare (2 av varje) prioriteras. För de 6 DPS-platserna tänker vi gå efter turordning: ju förr man skriver upp sig desto större chans att man kommer med. Gruppsammansättning kommer dock att spela in - om t ex de fem första som signar skulle vara samma klass kan vi inte ta fler än tre av dem. Därför kan det vara idé att nämna alla klasser man kan komma på!

Så varsågoda att skriva upp er för nästa besök i W4! Cairn stöp på första försöket sist och vi tog ner nästa boss till 4%. Vi hoppas göra ännu mer framsteg denna vecka.

PS. Om ni känner för att prata lite om utrustning / skills och deras orsak och verkan får ni hemskt gärna komma på ett litet extraevent på TS Onsdag den 5/12 kl 20.00.
    Vi kommer snacka om varför vissa stats och runor/sigill anses vara "meta" och dela lite erfarenheter med varandra. Alla mycket välkomna, även dem som inte har några planer på att raida!

#1 Snossi, 2 december 2018
    Last edited by a moderator: 3 december 2018
    BlackVanillaTea gillar detta.
  2. Olian04

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    6
    Trofépoäng:
    28
    Jag kommer gärna på min Condi Banner-slave warrior igen :)

3. cheach

Medlem Medlem GW2 Medlem WoW

Mottagna gillanden:
    2
    Trofépoäng:
    28
    Kommer gärna den här torsdagen när jag är jobbfri. Condi Scourge, Power daredevil eller Power Spellbreaker. spelar ingen större roll vilken jag kommer på

4. BlackVanillaTea

Medlem Medlem GW2 Officer GW2 Medlem AoC Donator Officer AoC

Mottagna gillanden:
    130
    Trofépoäng:
    83
    Support Scourge alt. Power Daredevil

5. Flaxarn

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    23
    Healer Druid / Power Daredevil

6. köttväggen

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    4
    Trofépoäng:
    23
    kommer gärna med min Warrior Power Bannerslave

7. Dinja

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    17
    Trofépoäng:
    48
    Jag kommer gärna på min Power daredevil likt förra gången. Behöver träna för att bli bättre helt enkelt. gick ju bra då men mer mängdträning är aldrig fel.

8. ExVeeDoubleU

Medlem Medlem GW2 Destiny 2

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    26
    Jag kommer gärna på power Daredevil som senast

9. Ethereal

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Power Dragonhunter

Dela sidan

1. (Tråkigt GDPR meddelande) Den här sidan använder cookies.
    Genom att fortsätta använda denna sajt godkänner du användandet av dessa.
    Stäng notis