Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

PvE/Raid Event Onsdag 13/6

Diskussion i 'Destiny 2' startad av Thelamon, 11 juni 2018.

1. Thelamon

Medlem Destiny 2 Officer Destiny 2

Mottagna gillanden:
    53
    Trofépoäng:
    53
    PvE event mellan 18-23.
    Kör EP, milestones, raid etc.

Drop-in o först till kvarn!

2. Krjn

Medlem Destiny 2

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Hej!

Jag har en titan på powerlvl 360 och hade gärna deltagit i dagens event, är sugen på att prova på raid som jag aldrig spelat tidigare. Är det här på forumet man anmäler sig, eller är det in-game?

3. Thelamon

Mottagna gillanden:
    53
    Trofépoäng:
    53
    Tja!

Normalt sett så brukar vi anmäla oss i event-sektionen men den är tyvärr buggad för tillfället så vi anmäler oss här! In-game har vi tyvärr ingen möjlighet att anmäla oss än så länge! (Buu på Bungie!)

De flesta av oss ordnar dock grupper via discorden så hänger man där har man störst chans! Vi är ett gäng som planerar att köra den nya raid lairen ikväll runt 19, denna kräver dock helst 370+ plvl. Escalation protocol är också ett alternativ!

Vi var ett par som körde 3x Eater of worlds samt prestige Calus igår, det är hyfsat ofta folk letar grupp till raids under hela veckan och inte bara under eventen! Men häng i discorden under eftermiddagen/kvällen och kolla intresse!

Har du inte kört någon raid alls? Själv så skulle jag kunna haka på en normal Calus om inte den nya tar för lång tid :)

Krjn gillar detta.
  4. Krjn

Medlem Destiny 2

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Super, då håller jag ögonen öppna i discorden.

Nej, inte spelat någon raid över huvud taget. Först nu som jag börjat engagera mig i klan och end game content, tidigare hade jag varken expansionerna eller tid. Men nu sommarlov och, förhoppningsvis, folk att spela med.

5. Thelamon

Mottagna gillanden:
    53
    Trofépoäng:
    53
    Finemang! Nybörjare är alltid välkomna, bara de nya aktiviteterna i warmind som kräver lite högre plvl! ^^

6. Rizer

Medlem Destiny 2

Mottagna gillanden:
    6
    Trofépoäng:
    3
    Kommer mellan 18-19 idag.

Thelamon gillar detta.

Dela sidan

1. Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta använda denna sajt godkänner du användandet av dessa.
    Stäng notis