Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

PVE builds

Makimera 11 april 2018

1. Makimera

Makimera Medlem GW2 Medlem Ruthless Arma Milsim

37
    9
    23
    Aloj. Blev sugen att installera GW2 igen.
    Men när jag logga in såg jag att dem gjort om allt igen, så undrar om någon har tips på bra pve builds?

Söker till alla mina karaktärer då jag vill testa dem och se vilken jag vill spela med.
    - Guardian
    - Elementalist
    - Engineer
    - Ranger
    - Warrior
    - Necromancer

Tacksam för svar och hjälp :)

2. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Medlem AoC Donator Officer AoC

171
    79
    68
    Följande sidor kan ge dig inspiration:

http://metabattle.com/wiki/MetaBattle_Wiki
    https://qtfy.eu/

Det du söker är listade som Fractal dungeon builds, vilka fungerar i PvE generellt. QuanTify's builds är mer ämnade till Raids (långt mer optimerade för gruppspel och hardcore content), fast de har även några listade som lämpliga till Fractals. Givetvis kan du självklart modifiera dem efter eget behag, oavsett Fractals/Raids och när du springer runt i världen solo, så att det passar mer din egen stil och vad som verkar kul. Båda sidor utgår dock starkt ifrån att du åtminstone har HoT-expansionen (du kanske kan hitta några vanilla-builds listade under WvW på MetaBattle att modifiera, om ingen annanstans).

Makimera gillar detta.
  3. Makimera

37
    9
    23
    Intressanta builds att köra från. hitta även denna för open world, solo.

Så försökt jämföra den och dem du gav mig, tilsammans med gubben i spelet som ger dig survival builds.
    Min guardian är gjord av glas :p

4. Robotix

Robotix Medlem GW2 Medlem Officer GW2

122
    2
    43
    Guardian är numera glaskanon. Främst för att pve generellt är ganska lätt och för max dps i raid då vi ändå har healer :p Inget jag direkt föredrar då jag alltid vill stå och kötta på kort avstånd men meta är alltid meta..

5. Makimera

37
    9
    23
    mjo, gått över lite mer till min elementalist. så kan man skutta runt lite mer samtidigt som man gör skada och inte måste rulla runt från skado circlar etc.

Dela sidan