Pussellek!

28 september 2012
1.097
149
128
Denna körde jag på ett annat forum och var faktiskt riktigt rolig ^^
Så här går det till:
Man postar bilder som sedan ska forma en person, en film, en låt, ett spel osv. Den som gissar rätt får posta sitt egna pussel.
Så om jag t.ex postar en bild på en fladdermus och en random man så är det Batman jag är ute efter!
Sen kan man ju så klart göra det bra mycket svårare ;)

Jag ger detta ett försök! 24-timmars regeln gäller här också, då börjar vi:

15 augusti 2012
133
0
41
SV: Pussellek!

Aha, tror minsann jag vet. Men nattliga vanor ger mig fördelar så inväntar morgondagen och andra ivriga gissare.

17 december 2012
487
1
43

Nucko skrev:
Aha, tror minsann jag vet. Men nattliga vanor ger mig fördelar så inväntar morgondagen och andra ivriga gissare.
Verkar som du snart får gissa då :p Antingen inte så många som kollar hit eller så är den svår ;)

15 augusti 2012
133
0
41

Näe, nu kan jag inte hålla mig längre, plus att jag inte är helt hundra på att jag har rätt, men...
The Elder Scrolls Online?

12 oktober 2011
1.524
0
76

Nucko skrev:
Näe, nu kan jag inte hålla mig längre, plus att jag inte är helt hundra på att jag har rätt, men...
HUR KAN NI KOMMA PÅ DET HÄR!? :D

20 juni 2012
448
1
63

Alltså jag brukar vara bra på rebusar men den var ju helt galen.. Bra jobbat!..:D

17 december 2012
487
1
43

Nucko skrev:
Bing Bong :) Korrekt!

Var den rolig :)?

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
9