PlayerUnkown's Battlegrounds

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
425
73
53
Jag kan tänka mig köra när nya patchen + kartan kommer :) Annars är jag lite nyfiken på att prova FortniteBR också

Draxx

Administrator
Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
3.322
278
183
Ska installera detta nu i jul som en julklapp till mig själv, sen lirar vi :)

• Like
Reactions: Molin

wivouzan

Medlem
Medlem GW2
878
23
58
1.0 släpptes igår, positivt överraskad. Trodde det skulle bli pannkaka med tanke på hur mögig testservern var, men det flyter på förvånansvärt bra, känns inte alls lika klumpigt med vaulting heller.

Case21

Medlem
Destiny 2
33
2
3
Köpte precis battlegrounds nu för 1 timme sedan måste säga det e sjukt roligt=) slutade 6a på första försöket så antar jag har anlag för detta haha

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.935
918
243
Köpte precis battlegrounds nu för 1 timme sedan måste säga det e sjukt roligt=) slutade 6a på första försöket så antar jag har anlag för detta haha
Det är riktigt bra.
Själv brukar jag landa på #13 nästa hela tiden....spelet kanske försöker säga mig något?:wondering:

Hur som helst så är det fortfarande roligt, då och då. Men inget spel som jag vill sitta och lira 5 timmar i sträck :p

Case21

Medlem
Destiny 2
33
2
3
Tjena Ruthless. Jo det är så jag och min gode vän lira pubg förbilt men letar 2 killar till för att kunna kör 4 manna. Är det några här som är sugna på att hänga på ? Vi är lite äldre bägge 39 år vi kör med skype. Ni kan väl skriva här om ni vill med sen adda min skype toshutherogue. Vi kör ikväll runt 19 så vore super om 2 ville komma köra lite grupp spel =) Tack på förhand

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.038
125
103
Reklampengar! Också kan dom ju rättfärdiga att spendera tid på mer skins i nya loot boxes istället för försöka laga ett trasigt spel.... eller så kanske det bara är jag som är en grinig, gammal gubbe.

• Like
Reactions: Molin

Havoc

Medlem
Destiny 2
290
36
73
Alltså... Snacka om att verkligen göra allt fel. Lyckas få en super succé där man slog rekord och sedan totalt skita i vad communityn tycker att de ska fixa för att få basic saker i spelet att funka. Så länge de tjänar mer stålar.
Jag håller med dig @Sabot, men jag kanske också har blivit gammal. :joy: