PC | Halo: The Master Chief Collection

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
425
73
53
Fan vad nice :) Har ju varit rykte om detta i ett par år känns det som nu. Hoppas verkligen på en smooth multiplayer, det jag ser mest fram emot! Och vem vet, kanske Halo 5 står på tur härnäst? Halo 6 är väl redan bekräftat att när det väl släpps så kommer det till PC också.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.902
898
243
Awesome!!!
Har väntat på detta sedan jag skaffade Xbox, eller mer specifikt att man kan spela med mus och tangentbord... Men detta är lika bra!

Värt att nämna så kommer spelet inte släppas som ett paket som det gjorde till Xbox utan separat, så Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST och Halo 4.

Kommer att bli riktigt jäkla roligt att spela!!

Kimprex

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
2.783
107
158
AWESOME!!!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Har längtat efter detta sen de 4 första spelen, sen man la pengarna på en rejäl dator istället för konsoll :D

Lerb

Medlem
Donator
RuthSub
303
58
78
Vet man om det blir någon typ remaster eller liknande på de äldre spelen? Sorry, total Halo-noob här då jag aldrig ägt Xbox, men nu har man ju chansen att få spela detta dessa legendariska spel :)

Last edited:

Elzior

Medlem
Destiny 2
490
178
68
Vet man om det blir någon typ remaster eller liknande på de äldre spelen? Sorry, total Halo-noob här då jag aldrig ägt Xbox, men nu har man ju chansen att få spela detta legendariska spel :)

Om jag minns allt rätt så har dom snyggat till dom flesta spelen :)
Dock så vet jag inte om dom har lagt ner ännu mer jobb nu när det väl kommer till Pc
Här får du lite du kan titta på ;)

Halo Combat Evolved

Minns jag rätt så när Halo anniversary edition kom ut så kunde man trycka på en knapp och växla mellan hur spelet så ut när det väl kom ut "2001"
till snyggare grafik

Halo 2

Halo 3