Overwatch

9 juni 2012
1.896
0
76
SV: Overwatch

Swindahl skrev:
Blackwolfe skrev:
Jag måste lära mig att inte ta död på mig själv med bastions charge..

Dog nog 3-4 gånger pga att jag chargade någon utför en kant.
Bastion ? Kan han charga ? Trodde det va han med shielden. Bastion är väll han med turret.
Bleh, jag menade Reinhardt.. vet inte varför jag skrev Bastion :p Jag tänkte Reinhardt men det som knapprades ner blev nåt helt annat! :p

9 juni 2012
1.896
0
76

Hahaha :p Fast Bastion x3 är livsfarligt som försvar av sista punkten på en viss bana (den i Asien, kommer inte ihåg vad den hette).

24 augusti 2011
9.056
963
243

Haha, ja Bastion är bra.
Både försvar och attack, tyckte bara den var lite rolig :)
Lyckats vinna ett game där Swindahl spelade bastion och jag mercy, vi attackerade. Slog ut allt.

2 oktober 2011
1.043
126
103

Britney skrev:
Haha, ja Bastion är bra.
Lyckats vinna ett game där Swindahl spelade bastion och jag mercy, vi attackerade. Slog ut allt.
För att jag tog alla snipers som stod ovanför er och bara väntade ja! ;D

24 augusti 2011
9.056
963
243

Sabot skrev:
Britney skrev:
Haha, ja Bastion är bra.
För att jag tog alla snipers som stod ovanför er och bara väntade ja! ;D
Sant, det var jävligt bra spelat av samtliga i Ruthless. Nötterna som lyckades vara med i vårt lag var ju ingen vidare dock.

14 juni 2013
1.234
330
128

Ja nu smäller det snart! :D
( och för att inte något ska misstolkas så ska det inte sprängas något, någonstans. Det jag menar är att spelet släpps den 24:e Maj, det är den 17:e nu så. Inte lång tid kvar tills det släpps så att säga. För att till 100% inte få något att misstolkas kan jag iofs skippa å posta detta, men ville göra er uppmärksamma på hur hypad jag är. Så nu vet ni det! Sry om ni blev rädda där för en stund.)

2 oktober 2011
1.043
126
103

Swindahl skrev:
Ja nu smäller det snart! :D
( och för att inte något ska misstolkas så ska det inte sprängas något, någonstans. Det jag menar är att spelet släpps den 24:e Maj, det är den 17:e nu så. Inte lång tid kvar tills det släpps så att säga. För att till 100% inte få något att misstolkas kan jag iofs skippa å posta detta, men ville göra er uppmärksamma på hur hypad jag är. Så nu vet ni det! Sry om ni blev rädda där för en stund.)
Ring SÄPO... han ska spränga nåt.

11 augusti 2012
428
74
53

Mindre än en vecka kvar nu! Men fan vad tiden ska gå långsam, är bara på Onsdag. Känns som det var flera månader sen man spelade Overwatch sist :(

14 juni 2013
1.234
330
128

Den 24:e Maj.. 01:00 på natten så ska vi kunna börja spela, enligt Blizz.
Vilken jäffla tid då.... :p
Nåväl, HYYYYYPPPPEEE!!!! :D

8 maj 2014
168
3
43

Tänkte skaffa Övertitt nästa månad. Får man vara med o leka då?

10 oktober 2011
3.345
293
183

Azorin skrev:
Tänkte skaffa Övertitt nästa månad. Får man vara med o leka då?
Självklart, welcome to da party :)

Overwatch-releasen har "sabbat" hela min vecka haha, suttit uppe alldeles för sent och spelat för det är så kul! Totalt beroendeframkallande, perfekt längd på matcherna "bara ett match till".

Ser fram emot att de släpper fler banor och heroes, kommer att suga i mig allt som en tvättsvamp

Believe the hype :D

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.887
Medlemmar
8.417
Senaste medlem
Razze

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
33