Nu har vi fått en karta!

4 juli 2012
29
0
26
SV: Kan detta vara kartan?

det var intressant att lyssna på. Känns dock som den kartan är långt ifrån komplett :)

29 juni 2012
579
0
56
SV: Kan detta vara kartan?

Georg skrev:
Jo jag vet att det är kartan. Men är det den klara eller är det bara en placeholder?
Ok, jag svarade på ditt topic-titel som var format som en fråga. :)

Huruvida den är klar eller bara en placeholder vet nog bara ArenaNet men senaste inlägget i tråden på Reddit var intressant tyckte jag.
Theory: This world map was designed as if made from the perspective of somebody actually in the world. This means that it may not actually be an accurate map, but merely what the residents of Tyria believe to be accurate.
Skulle det vara så så kan ju ArenaNet "komma undan" utifall de gör allt för stora förändringar i kartan.

7 juli 2012
25
0
26
SV: Nu har vi fått en karta!

Första tanken- STORT! Världen verkar vara ännu större än jag trott och hoppats på, ska bli riktigt spännande att utforska de (förhoppningsvis) unika landskapen.

Sen kan det ju vara så att "hela världen" inte är spelbar från release, utan att de släpper eller öppnar upp nya zoner efterhand. Hur som helst känns det som att det inte kommer finnas brist på content på ett bra tag! :p

12 oktober 2011
2.008
0
76

japp, ville inte lägga ut kart länken eftersom det var lite motsägande karta i videon.
Om man jämför 1:an och 2:an
Men jag håller med om att det e stort och häftigt..
Visar ju möjligheten inför expansioner.

13 maj 2012
338
0
41

Han som gjorde den videon gör också en hel del lore videor, och är ganska kunnig om sin sak, kan rekommendera att kicka in hans kanal ifall ni är intresserade om storyn etc.
Han nickar Woodenpotatoes. ;D

2 oktober 2011
2.403
158
128

Jo, om man inte fokuserar så mycket på själva kartan utan mest lyssnar på loren är det skoj ^^ Sen är det ju häftigt med att dem har skapat en sån stor värld.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
26