No Man's Sky

9 augusti 2014
277
47
78
*Revive*

Nja, jag är ingen som brukar stödja någon/något som failat/ljugit/manipulerat gamers så som dom gjorde. Brukar vända mig bort för att aldrig se mig om igen.
MEN, tycker efter 1.3 såg det ganska intressant ut. Och nu med mp som kommer så vettifan om man inte skulle testa ändå. Tycker dock att prislappen är alldeles för hög. Vi får se

24 augusti 2011
9.040
953
243
Efter många års hat mot detta spel så lyckades dom i slutändan att fixa det. Klockat runt 50 timmar, och tycker fortfarande det är jävligt roligt!
Kommer ytterligare en gratis patch nästa vecka!

• Like
Reactions: stubbkrossen
1 september 2014
363
89
53
Efter många års hat mot detta spel så lyckades dom i slutändan att fixa det. Klockat runt 50 timmar, och tycker fortfarande det är jävligt roligt!
Kommer ytterligare en gratis patch nästa vecka!
Härligt att höra, sugen på det. Men väntar till någon rea.

• Like
Reactions: Molin
24 augusti 2011
9.040
953
243
Helt galet verkligen...Det jag gillar mest är att dom gjort allt gratis, det visar ändå någonstans att dom hade visionen men kanske blev buttfuckade av PS eller dylikt att släppa spelet tidigare än planerat.

• Like
Reactions: stubbkrossen
4 april 2018
63
70
43
Dom har verkligen kommit tillbaka, såhär det SKA hända om ett spel släpps och är "Dåligt" eller inte klart. Dom har verkligen redemat sig i mina ögon. Önskar bara att andra devs gjorde samma sak, flesta springer ju med pengarna.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.873
Medlemmar
8.401
Senaste medlem
DennisSeava

Online statistics

Medlemmar online
2
Besökare online
24